Opfordring til folk fra Lolland {{forumTopicSubject}}
Natten til fredag valgte en 20-årig ung mand desværre at hoppe i havnen i nakskov.
Han er stadig ikke blevet fundet, og politiet har indstillet al eftersøgning af ham. Derfor er der nu en gruppe privatpersoner, herimellem bl.a. familie, venner og bekendte til den efterlyste, og en flok venlige sjæle som har startet en privat eftersøgning. De har været ude og lede det meste af lørdagen men desværre uden held, derfor fortsætter de søndag kl. 16.30.. Derfor vil jeg ønske at der er nogle venlige personer herinde fra, som vil være søde og hjælpe med at dele denne meddelelse, så der kan komme så mange som muligt for at prøve at finde Christian:
Vil gerne opfordre alle der bor i eller omkring Nakskov, som ejer en båd, eller har mulighed for at låne en, til at møde op ved Madam Blå ved havnen Søndag kl. 16.30, for at prøve at finde Christian, som desværre ikke er blevet fundet endnu efter han desværre valgte at hoppe i havnen natten til fredag. Politiet har opgivet al eftersøgning, derfor er private nu gået igang med at lede efter ham. Håber virkelig at han snart bliver fundet
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 177 Svar: 619
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 17 Svar: 47
Men der er så utrolig mange ting vedr. denne sag som jeg slet ikke kan forstå, og heller aldrig kommer til at forstå..
Ligesom at de heller ikke har lukket havnen af for fragtskibe, så han kan være blevet trukket meget langt væk nu af et af de skibe
Men mange tusind tak for at du gider dele den, jeg håber virkelig også at der kommer mange. 100 øjne ser bedre en 50..
Havde jeg stadig selv boet på lolland var jeg også taget afsted for at lede.
Opfordring til folk fra Lolland