{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.001 visninger | Oprettet:

2 simkort samme nummer {{forumTopicSubject}}

He, kan det lade sig gøre at have 2 simkort med samme nummer. = Mener jeg har set det et sted før, men kan ikke huske hvor.

Grunden er at jeg har en mobil til alm brug, samt en til arbejdsbrug og vil gerne have samme nummer, og være fri for at skifte simkort hver dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 simkort samme nummer
  • #1   19. sep 2011 Nope, det kan ikke lade sig gøre. Telefon nummeret et tilknyttet simkortet smiley
    Du kan jo bare viderestille det ene nummer, til det andet, det gjorde jeg før i tiden. Nu bruger jeg dog kun mit firma nr, der er jo ingen grund til selv at betale sine regninger smiley


  • NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #2   19. sep 2011 3 har netværksdeling hvis det er


  • #3   19. sep 2011 det kan sagtens lade sig gøre, 3 datadeling der kan du få 3 simkort

    fandet faktisk engang en tlf, man kunne sætte 2 simkort i så man kunne bruge den både til arb. og privat så kunne man slå over inde i menuen det var sq smart smiley


  • #4   19. sep 2011 Det kan godt lade sig gøre hos Telenor også ..


  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 537
    #5   19. sep 2011 dobbeltsim hedder det hos telenor

    hovedkortet kan sende dit nummer ud, og du kan se hvem der ringer til dig.

    dit bi-kort har sit eget nummer som du kan sms direkte til, og det ringer ud med hemligt nummer, og du kan ikke se hvem der ringer til dig på det.

    http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobil/services/dobbelt-sim/index.aspx


  • Rasmus C
    Rasmus C Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 39
    #6   19. sep 2011 3's datadeling er kun til at dele data mellem fks. din mobil og bærbar
    -Troede nemlig også man kunne bruge det sådan at man havde en til arbejde og en til normalt brug men det kunne man ikke smiley


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #7   19. sep 2011 Jeg tror ikke der er nogen der understøtter det mere, men før i tiden kunne man få to simkort, med samme nummer, den ene overgik så den anden, så når du tændte for mobilen med simkort nummer to, så ville mobilen med simkort nummer et ikke længere modtage opkald.

    Jeg har dog ikke hørt om muligheden længe... Og jeg tror ikke det er et tilbud mere.


  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 537
    #8   20. sep 2011 Brian D
    som jeg skriver så har <b>TELENOR</b> det stadig.

    bruger selv deres løsning når jeg er på job, kører transport og skal tit ringe og advicere om at man er på vej, ogder er det sq rart at man kan ringe til dem fra hemligt nummer, samt sms til dem uden de kan ringe tilbage.

    har tit prøvet førhen at der var noget galt inde i pakkerne jeg leverede og så ringer kunderne tilbage til ens private telefon fordi man har ringet fra den - det er slut nu :o)


  • #9   20. sep 2011 Ja det ser ud som om Telenor er en fin løsning, dog med enkelte tin man skal være opmærksom på, såsom at den ikke kan sende sms og MMS til bikortet, medmindre kan sender det til bikortets telefon nummer. Den viderestiller blot opkaldet fra hovedkortet til bikortet hvis ikke telefonen bliver taget. Det betyder at du enten skal undvære SMS og MMS fra kollegaer, eller venner/familie smiley

  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 537
    #10   21. sep 2011 nu har jeg ikke selv prøvet det, men i mit HTC sence (tror jeg det hedder) kontroldpanel kan man gå ind og viderstille sms og opkald før de rammer telefonen - hvis jeg har forstået det rigtigt.

  • #11   21. sep 2011 Kim B: Rigtigt, men ikke før de rammer telefonen, men efter. Dvs, du betaler for viderestillingen smiley

  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 537
    #12   21. sep 2011 oki - så er det jo bare fri sms og fri tale man skal have he he

Kommentér på:
2 simkort samme nummer

Annonce