3.012 visninger
|
Oprettet:
2 simkort samme nummer {{forumTopicSubject}}
He, kan det lade sig gøre at have 2 simkort med samme nummer. = Mener jeg har set det et sted før, men kan ikke huske hvor.
Grunden er at jeg har en mobil til alm brug, samt en til arbejdsbrug og vil gerne have samme nummer, og være fri for at skifte simkort hver dag.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.051
Du kan jo bare viderestille det ene nummer, til det andet, det gjorde jeg før i tiden. Nu bruger jeg dog kun mit firma nr, der er jo ingen grund til selv at betale sine regninger
jun 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 334
fandet faktisk engang en tlf, man kunne sætte 2 simkort i så man kunne bruge den både til arb. og privat så kunne man slå over inde i menuen det var sq smart
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 31
feb 2009
Følger: 1 Svar: 537
hovedkortet kan sende dit nummer ud, og du kan se hvem der ringer til dig.
dit bi-kort har sit eget nummer som du kan sms direkte til, og det ringer ud med hemligt nummer, og du kan ikke se hvem der ringer til dig på det.
http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobil/services/dobbelt-sim/index.aspx
feb 2011
Følger: 1 Svar: 39
-Troede nemlig også man kunne bruge det sådan at man havde en til arbejde og en til normalt brug men det kunne man ikke
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
Jeg har dog ikke hørt om muligheden længe... Og jeg tror ikke det er et tilbud mere.
feb 2009
som jeg skriver så har <b>TELENOR</b> det stadig.
bruger selv deres løsning når jeg er på job, kører transport og skal tit ringe og advicere om at man er på vej, ogder er det sq rart at man kan ringe til dem fra hemligt nummer, samt sms til dem uden de kan ringe tilbage.
har tit prøvet førhen at der var noget galt inde i pakkerne jeg leverede og så ringer kunderne tilbage til ens private telefon fordi man har ringet fra den - det er slut nu :o)
apr 2008
feb 2009
apr 2008
feb 2009
2 simkort samme nummer