{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billige vinterjakker
  • #2   19. sep 2011 Ja er du gal de er billige.

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #3   20. sep 2011 Jeg er 100% sikker på, at der er noget mafia pis inde over alt der har med vinterjakker at gøre! Prøv at se hvor dyre de er, det er helt åndsvagt..
    Tag f.eks. de der Canada Goose jakker, de er ubehagelige at have på fordi de er så tykke, og de er ikke særlig pæne.. Til gengæld har nogle fået hypet navnet så meget, at der rask væk kan tages flere tusinde kroner for dem.. wtf

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

#4   20. sep 2011 De der Norge jakker, wtf, kiggede på deres hjemmeside og faldt over denne:
    (link fjernet)
    En t-shirt til 800 kroner. Tør jeg kigge videre og se hvad deres jakker koster, eller skal jeg lige hente en hjertestarter og en god ven først?

• #5   20. sep 2011 Anders det er vist en smags sag om man syntes de er pæne og ubehagelige at have på.. Syntes i hvert fald ikke de er ubehagelige og har da lige været ude og bestille en Expedition parka... Og ja den koster da lidt mere end andre jakker, men regner da med at den kan holde et par vintre.. Og så er det jo ikke dyrere end at købe en ny North face, Sos eller peak jakke hver vinter...

Og noget helt andet så er 800,- for en Polo shirt ikke voldsomt... Eller det kommer selvfølgelig an på hvor man plejer at købe sit tøj ;o)

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #6   20. sep 2011 Tjek de Geographical jeg har til salg smiley Mere det jeg mente...

• #7   20. sep 2011 Drop det der med at reklamere for dine annoncer i forummet !!

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

#8   20. sep 2011 TJEK MINE GEOGRAPHICAL JAKKER UD FOKE'S!

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

#10   20. sep 2011 Thomas: At give 800 for en alm. polo shirt, så har man fandme for mange penge.. Den er jo ikke engang fed heh

• #11   20. sep 2011 Anders

Sagde heller ikke at lige den der var fed.. Men at 800,- for en polo ikke er så galt... Fred perry, Hugo boss, Ralph Lauren koster nemt det samme eller mere, men de er så også federe end den der...

• #13   21. sep 2011 Kenneth L
    Det kaldes kvalitet.

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

#15   22. sep 2011 Jeg kender det bedre forklaret på den her måde: "at blive taget i røven"
    eller også et andet ordsprog: "den sidste idiot er ikke født endnu"

smiley

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

#16   22. sep 2011 Ikke alle der er tilfreds med at rende rundt i bilka tøj og ha en blå hjelm på.. Anders!

• #17   24. sep 2011 Eller også kunne man kalde det kvalitet og stil... Men det er vel nok et spørgsmål om hvor ens prioriteter ligger... Nogen kan godt lide at gå i lækkert og have andre fede ting, mens andre er tilfredse med tøj fra frelsens hær eller Bilka og 14" Tv fundet i en container...Sådan er folk heldigvis forskellige...

Men at kalde folk idioter fordi de godt kan lide at gå i lækkert tøj og bruger lidt flere penge på det.. Så kunne man også kalde dig en bums og fattigrøv fordi du hellere vil gå i billigt tøj, det kan du godt selv se det holder ikke vel ?

Kommentér på:
Billige vinterjakker

Annonce