{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Hvilken bank? {{forumTopicSubject}}

Hey

Min kæreste og har danske bank og jeg har sparekassen. Men vi ved at være lidt træt af det med at vente på overførsel af penge og mig med gebyr fordi der ikke er nogle af mine banker i nærheden

Hvilken bank er bedst til unge mennesker der har planer om ny bil og osv. ??? Og flest fordele ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bank?
  • #1   24. sep 2011 Kig på deres in og udlåns rente, evt om de har en særlig konto type for unge mennesker. Ellers er det i bund og grund lige meget , med mindre der er stor forskeld på renten, det der betyder nået er hvis man allerede har en god rådgiver, så er det dumt at skifte.

• #2   24. sep 2011 Kim - Har aldrig set min rådgiver smiley så det siger lidt , ikke ? og har hørt jyskebank er gode til unge mennesker .

Og hor tjekker man deres ind og udlåns rente ?

• #4   24. sep 2011 Er indlån og udlånsrente på 6,5% godt eller dårligt ?

• #5   24. sep 2011 Jeg er fin tilfreds med Danske.. dog har de jo som de eneste sat udlånsrenten op, men det kommer også ved de andre... sku ens på landsplan

• #6   24. sep 2011 Danske ban har IKKE billige lån!!!

Jeg har selv danske bank, men pga. flytte ønsker har jeg undersøgt mulighederne for nye banker. Danske Bank har være sidsygt dyre i forhold til andre banker jeg har besøgt.

Eks. Et lån til en 1000000 lejlighed: (80% belåning, 4% obligationlån)
    de resterende 200000 vil danske bank afvikle over 30 år med en rente på 9.75%!!!!

Jyske ville gøre det over 5/20 år, til en rente på 7,5%.

• #7   24. sep 2011 Jeg har de sidste på et huslån ved Nordea på 5,5%. Det er så variabel. Men der er så en sideløbende konto hvor man får de samme % som man skal betale. Dejligt at spare sine penge op der. smiley

• #8   24. sep 2011 Overvejes selv Nordea fordi de køre med det der check-in til unge som lyder fornuftigt

• #9   24. sep 2011 Hvordan kan du have en variabel rente på 5,5? Det lyder meget højt.

• #10   24. sep 2011 Hvordan kan du ha en rente på 9,75% det lyder meget højt. smiley

• #11   25. sep 2011 Det har jeg jo så heller ikke.. Det er alt for højt! Derfor jeg skifter bank

• #12   25. sep 2011 7,5 er da også stadig mere en 5,5. :). Det vil være total dumt at få fast rente når jeg kan betale det ud om 1-2 år.

Min rente startet så også på 4,5 %. Men er steget lidt.

Men mit boliglån er på 3% fast smiley

• #13   26. sep 2011 Det har været et godt lån du har fået lavet så! 3% er godt nok billigt for fast rente.... Gid det var mig.

Jeg skal heller ikke have Jyske bank. Skifter til Lån & spar. Der kan de give mig en fast rente på 5,5% på boliglånet.

Kommentér på:
Hvilken bank?

Annonce