603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Fotograf til portfolio billeder søges. Fotograf til portfolio billeder søges.

Godaften BB.

Jeg står og søger fotograf som kan tage nogle billeder til min hjemmeside (portfolio) og lig. Steder. Senere hen også når jeg er ude og spillle som DJ.

Søger en seriøs, dog ikke nødvendigvis proff. Fotograf, til de har billeder. Location og lig kan jeg altid diskutere med rette vedkommende. Men kender en eller er du selv fotograf og god til profil/person billeder. Så sig endelig til smiley

Pft.

/JK

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotograf til portfolio billeder søges.
  • #1   28. sep 2011 Glemte lige notere jeg bor i København. Men godt ville kunne komme rundt på Sjælland hvis det er.

• bo K
    bo K Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 9
    #2   29. sep 2011 (link fjernet)

• bo K
    bo K Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 9
    #3   29. sep 2011 arrrg så ikk lige du boet i kbh

• #5   29. sep 2011 Meister - har du nogle billeder man kan se? Altså nogle af dem du har taget? smiley

• #6   29. sep 2011 Kan du fortælle lidt mere om opgaven? Tidspunkter, steder, eksempler på hvordan du godt kunne tænke dig resultatet blev (o:

• #7   29. sep 2011 Annesus - Jeg har har ikke nogle spec. krav til sted og tidspunkt. Dog må de da gerne være inden for nærmere fremtid. Og det skal kunne bruges til materiale i forbindelse med promotion af mig selv som DJ. Så billedet skal være mig, og noget DJ relateret. En mixer pult, mine hovedtelefoner eller lig. (men smider dig lige noget noget link til det jeg sådan lidt referere til)

Kommentér på:
Fotograf til portfolio billeder søges.

Annonce