{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

Ipad 2 eller 3? {{forumTopicSubject}}

Håber i kan hjælpe mig lidt, overvejer nemlig at anskaffe mig sådan en "dims" istedet for at slæbe min bærbar med i skole hver dag smiley .

Men nu hvor den nye ipad 3 udkommer , så ved jeg ikke om jeg skal vente ? , eller om der er så meget forskel?
For gider ikke at give ekstra hvis det er alligevel "næsten de samme" smiley (Håber i forstår )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ipad 2 eller 3?
  • #2   29. sep 2011 udkommer ipad 3 snart.? hvilken kilde, men ville slæbe "monsteret" med i skole lidt endnu så smiley

• #3   29. sep 2011 Har hørt den skulle enten "fremvises / udkomme i oktober , eller efter nytår ) smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #4   29. sep 2011 Næppe. Apple afholder noget med iPhone. Intet officielt eller noget ordentlig rygte på at der er en iPad på trapperne.

Men, tilgængæld siges det at den får en retina skærm samt de normale updates. Hurtigere, lettere, bedre batteri osv. Men ingen ved det.

• #5   29. sep 2011 Ass : Som jeg selv siger :" Jeg har HØRT det , ergo rygter. Ved jo ikke om det passer".

Men ved bare ikke om jeg skal købe 2eren eller 3eren -.-'

• #6   29. sep 2011 Det var da det mest ligegyldig spørgsmål.

Vi skal tá stilling til om du skal købe en iPad 2 eller 3 som ingen aner hva kan eller hvordan den ser ud. Kan du ikke selv se hvor dumt det er?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #7   29. sep 2011 Ja det forstod jeg. Men som jeg prøvede at sige, der er ikke nogen 3'er. Der er måske udsigt til en. Om den kommer om 2 måneder eller om et år ved ingen. Så hvis du venter på en 3'er der kommer om et år, og så opdager at den faktisk ikke kan vildt meget mere end hvad 2'eren kan. Så bliver du nok skuffet.

Så derfor; Køb 2'eren.

• Dalboel
    Dalboel Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #8   30. sep 2011 jeg ville ikke købe 3'eren har kørt at den udelukkende køre med 3d skærm (du skal sidde med briller på) og at alle de nye ting som kan købes dertil ikke kan bruges i eksempelvis 2'eren eller iphone fordi stikket i bunden er lavet om. så du kan ikke bruge gammel lader eller noget somhelst

• Dalboel
    Dalboel Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48
    #10   30. sep 2011 jeg siger bare hvad jeg har hørt, jeg ved ikke om der er hold i det men, det med stikket har været oppe mange gange om at det skal laves om til mini usb (noget med en ny dansk lov)

• #12   30. sep 2011 Det seneste jeg har læst med ipad 3, er at den først kommer til marts, ligesom ipad 2 også udkom i marts.. Så der er alligevel et godt stykke tid til, hvis det passer smiley Tror i hvert fald ikke du skal regne med at den kommer lige foreløbig..

• #13   30. sep 2011 køb ipad 3 !! den er SÅ FED !!!

• #14   30. sep 2011 Martin - Hvor har du set noget der ikke findes? smiley

Men tror du bliver træt at srkive noter på touch..

Kommentér på:
Ipad 2 eller 3?

Annonce