Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arg , træt af at være single ! - kender du det ??
  • #1   1. okt 2011 næh kender det ikke længre, har været gift siden 2004 smiley

Men bare rolig du skal nok finde den helt rigtige en dag

• #2   1. okt 2011 Har været single i 2 år, så ja kender det godt, men jeg er en sucker til forhold, så der er nok en grund til at jeg er single.

• #3   1. okt 2011 Jamen , når man har været sammen med en i 3½ år , og troede det var rigtig, men finder så ud af at man er blevet behandlet enormt dårligt og har fundet sig i en masse ( utroskab, løgne, alt muligt ) - så er man jo blevet lidt bange for at det skal ske igen, og man søger og søger, men jeg bakker hele tiden ud, for tænk nu hvis at han er lige så .. arg , det er så træls .

• #4   1. okt 2011 Nårh lille pus da smiley

Jeg vil gerne hjælpe dig ud af det, så lad os tage på en date snarest smiley

• #5   1. okt 2011 Sidsel Brix .

Velkommen i klubben. Det er sådan jeg har det med tøser.
    Dog har jeg kun været single i 6 år.

• #6   1. okt 2011 Ja, specielt når man er trygheds-narkoman.

• #7   1. okt 2011 Her er løsningen http://www.youtube.com/watch?v=WN9Tsobbnbw

• #8   1. okt 2011 HAHAHAHA jesper b det sku en af de morsomste sange jeg har hørt længe

• #10   1. okt 2011 Har kun været single i en måneds tid, men ja, jeg savner sku at ha kæreste på.. har sammenlagt været single et år de sidste 8 år, og har haft 3 forskellige kærester..
    Så man føler sig pludselig alene når man er single.. :o(

• #11   1. okt 2011 Kender det smiley har dog kun været single et år...
    Men før det har jeg faktisk været i faste forhold siden jeg var 14.

Savner mest en at dele hverdagen med, en at gå i seng med og stå op med og så er det altså lidt kedeligt i længden at stå og lave fin aftensmad kun til min søn og jeg smiley kunne være fedt hvis der var en mere i hjemmet også..

• #14   1. okt 2011 Også fordi man er blevet dybt skuffet , og tror nu at alle fyre er sådan nogle svin .. Nok ikke alle , men 99 % er nok sådan .. Hmm, den sidste 1 % af mand, de er sku taget !! .

• #15   1. okt 2011 Plus, jeg er sku en trykhedsnarkoman , desværre . ;/

• #17   1. okt 2011 Sikke en fyr din veninde fandt sig der .. Han skulle ha' nogen på hovedet !!

men lige præcis , jeg har også været mega uheldig med fyre, så man gider ikke at lede efter nogen gode fyre, også fordi man allerede tænker når muligvis finder en god fyr, at der må være noget galt, og tænker det værste, han laver nok noget andet med en anden pige ..

• #20   1. okt 2011 Som regel er det "by-menneskerne" den er gal med (hvilket ikke betyder alle). Altså dem som tager i byen hver weekend, for at drikke sig banke lamme, og snave / kysse / kneppe / bolle - and so on, fredag og lørdag. Under & overdrivelse.
    Og så er der os få mennesker, som ikke gør det helt store i druk.. Eller jeg drikker faktisk ikke generelt.
    - jeg nyder øl, en varm sommerdag, ved bålet, eller til julefrokosten. Ja hvad der nu ellers høre en ærlig øl til.

Den med at 99 % af mænd er nogen liderlige svin, som kun ønsker deres kærester ondt, er en direkte angribene fordom.
    Det siger nok bare mere, om hvem i er.

• #21   1. okt 2011 Ja jeg kender det udemærket godt, men jeg er ikke tiltrækkende nok til fyrene smiley smiley

• #22   1. okt 2011 Berit Mai H

Og hvis du var, - var du så bedet på krogen?, hvis du forstår hvad jeg mener?.

• #23   1. okt 2011 På Jagt A

Hmm kan jeg jo ikke sige, når fyrene ikke viser interesse? smiley
    Hvis det ikke var det, du mente, så er jeg nok ikke sikker på, hvad du mente ^^

• #24   1. okt 2011 rooooolig nu.....
    Når man er single savner man en kæreste
    og når man har en kæreste savner man at
    være single he he.....

• #25   1. okt 2011 Forza FCK

Tager lige et smut i byen først, og så ser vi bagefter smiley
    Og så er jeg forresten Brøndby fan ;p

• #26   1. okt 2011 Midtjylland ved Herning området smiley

• #27   1. okt 2011 Berit Mai H

Der var sørme en fyr, som viste interesse!. Og du bed på krogen.
    Så er det spørgsmål også besvaret.
    I piger kan ikke styre jer med de drenge var!? lev vildt.

• #28   1. okt 2011 På Jagt A

Jeg bed da ikke på krogen? Jeg skrev, at jeg tog en tur i byen, og så kunne vi se derefter smiley

• #29   1. okt 2011 Haha ja ja, så leger vi til det. YJ

• #30   1. okt 2011 Misundelse er en grim ting smiley

• #31   1. okt 2011 Giv mig en grund til at jeg skulle være misundelig 9KC

• #32   1. okt 2011 NU!. YJ

• #33   1. okt 2011 Har jeg ikke tid til...

• #35   1. okt 2011 Berit Mai H

Improvision. Bare sig et eller andet.

Camilla Tilla smiley .

Jo Camilla! det er ALLE piger som bider på krogen. Enhver pige som bliver tilbudt en drink, af en fremmed fyr, ender som regel også altid i sengen, med den samme person, samme aften.
    Sådan er livet desværre. Om du vil erkende det, eller ej.

• #36   1. okt 2011 Camilla Tilla - Jeg har lidt en fornemmelse; at du hader mænd, og derfor behandler mænd dig som du forventer at blive behandlet..
    Kort sagt får du jo din vilje..

Altså, man skal give før man kan få, hvis du har en tilgang til mænd om at de er nogle svin, så ER de nogle svin.. fordi du fokuserer på alle de negative ting, og overser de positive..

Personligt har jeg det lige omvendt, jeg ser alle damer som nogle gudinder, og det resulterer ofte i at jeg finder mig i hvad som helst bare for at beholde min kæreste.. lidt en omvendt tilgang til det end din, men ikke desto mindre er den nok lige så 'dårlig'..

Forstå mig ret, det er ikke for at svine dig eller disse dig, tag det som konstruktiv kritik.. :o)

• #38   2. okt 2011 Camilla Tilla smiley .

Jo du har.

Jonas G

Du ville sgu nok ikke finde dig i, at din kæreste var dig utro.
    Det her er noget jeg ved af erfaring. Jeg gik og troede jeg havde "verdens bedste kæreste" - en standardiseret tro.
    Jeg var for godtroende, og det var min fejl. Jeg lod hende gå til hvad som helst, og regnede med at hun opførte sig anstændigt. Kort sagt kaldes det at have Tillid.
    Havde under ingen omstændigheder regnet med at hun var sådan, for sådan kendte jeg hende ikke.

Når jeg i sjældne tilfælde lokkes i fordærv, af venner, og vi tager et smut ind til byen, ser jeg altid piger eller skanks, som de nu kaldes, der virkelig gør alt for at få opmærksomhed, af drengene. De rykker op i skørterne, danser på bordene osv. Kvinden er et smukt menneske, det er ikke det, og der er selvf. også en masse liderlige drenge der bliver opstemte.
    Det jeg umiddelbart tænker er "Mon de piger har en kæreste der hjemme?" - hvad vil du sige til, hvis det var din kæreste, der tog i byen og opførte sig sådan?.
    Undskyld mig, men jeg ser virkeligt ikke noget direkte godt i piger, når de alle sammen er sådan nogen billige skanks.

Du kan sikkert sige "jamen hvis de er single, er det jo ligemeget?".
    Det er deres liv, så ja. Jeg har bare en teori om at deres liv, i byen, ikke ændre sig, om de så får sig en kæreste.
    ---
    Jeg er orienteret om at pigen findes derude et sted.
    Kærligheden er ikke noget jeg vil opsøge mere. Den skal komme naturligt.

• #39   2. okt 2011 Tila - Det var bare en fornemmelse jeg havde, jeg vil ikke påstå du direkte har skrevet det.. Men godt at du ikke har 'lukket døren'.. smiley

På Jagt - Jeg synes langt fra det er flertallet af de piger i byen som er på den måde.. Og ja, mit seneste forhold endte fordi hun var sammen med en anden, imens jeg var væk i 3 mdr.
    Men derfor vil jeg stadig stole på min næste kæreste, hvem det end måtte blive.. for et forhold bygger på tillid.. og hvis hun er en af dem som danser på bordene og tiltrækker en masse opmærksomhed så er det også okay med mig, bare hun kender grænsen, at hun ikke skal være sammen med andre end mig..
    Jeg danser da også med andre piger selvom jeg har kæreste på, men jeg hverken kysser eller mere, og sådan skal hun da også gøre, hvis hun har lyst..

• #41   2. okt 2011 Tila - Tjaah.. Man kan stole på mig.. smiley Det kan du spørge mine X'er om.. jeg var min første 'rigtige' kæreste utro med 3 forskellige, på de første 3 mdr. vi var sammen, jeg fik dårlig samvittighed, og sagde det hele, hun blev vildt knust men tilgav mig, og sagde at det var op til mig at bevise at jeg ikke ville gøre det igen.. vi var sammen i 3 år inden vi voksede fra hinanden.. og efter hende har jeg ikk været nogle piger utro... Det gjorde noget ved mig at se hvordan man kan såre et andet menneske så meget..

Og jeg tror nu at der er mange fyrer derude som er til at stole på.. Men måske er de 'for kedelige' til dig..? smiley Hvem ved..???

• #43   2. okt 2011 Tila - smiley Jeg ved det heller ikk.. Sys bar jeg plejer at støde på piger som kommer med den klassiske: Nej han er da alt for kedelig, jeg vil ha en Badboy.. smiley Men ja, det var da noget skidt for dig dengang.. Op på hesten igen.. Hvis du da har lyst..? smiley

• #45   2. okt 2011 Tila - Haha.. Ja. det var nemt.. smiley

• * Fisken *
    * Fisken * Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #47   2. okt 2011 Jeg er lige blevet single efter 3½ år - så der er ihvertfald én rigtig sød og trofast singlemand på markedet derude! smiley
    Vi voksede bare fra hinanden, og blev enige om at slutte det på en ordentlig måde..

Jeg er enig i at der er mange singlemænd der er nogle svin, men altså der er ligeså mange dejlige mænd derude, det er jeg fuldstændigt overbevist om! Man skal bare finde en man passer sammen med - one womans trash is another womans treasure, som man siger smiley

• #48   2. okt 2011 Jeps kender det SÅ godt..
    Har godt nok "kun" været single i 1½år, men hold op hvor er det træls..

Well, jeg finder sgu nok ikke en kæreste forløbigt da jeg er ekstremt kræsen med ALT..

• #49   2. okt 2011 Camilla Tilla smiley .

Sådan er alle piger bare. Punktum.

• #51   5. okt 2011 Camilla Tilla smiley .

Nej du gør ej.
    Du er 100 procent, orienteret om at jeg taler sandt.
    Om du vil erkende det, eller ej.
    Explicit.

• #54   5. okt 2011 Camilla Tilla smiley .

Jeg har ret.

• #56   5. okt 2011 Tillad mig at være mærkelig, men kunne ikke lade være.

Jeg har ret i alt, kort fortalt, men det sværeste,
    er at der går år, før jeg finder mig en kæreste,
    går slæbende på tunge minder, som nærmest vælter mig om kuld,
    grundet af hver og én, jeg har mødt, ikke har været tillidsfuld,
    guld og grønne skove, blir lovet fra alle kanter,
    men for enden af regnbuen, fandt jeg ikke andet end to visne potteplaner,
    det er som vinter, med sommertøj, man render rundt og er lår kold,
    ser ligegyldigheder i alt, selv fremtidige forhold,
    så kom ik' og fortæl mig 99 procent af os er svin,
    når kun du leder i grisestalden, og føler dig åh-så fin,
    tag dit liv seriøst, og kig dig selv i dit spejl,
    drop alt om mytomani, og erkend at DU begik en fejl,
    frem for at stå tilbage, med hænderne i lommen, som den generte,
    og lad mig så høre dig erkende "jeg valgte den forkerte"
    ja du valgte den forkerte, man kan ikke se personers indre,
    kun det ydre, og resten kan man ikke bare sådan forhindre,
    nej, det handler om tillid, en fornemmelse så rar,
    at du vil slås, for den du elsker, ærer, og har.

Kommentér på:
Arg , træt af at være single ! - kender du det ??

Annonce