763 visninger
|
Oprettet:
gode råd :'( {{forumTopicSubject}}
Hey der ude ;'
Ja så skete det
Blev droppet over sms mens jeg var på arbejde
Kan ikke komme til st snakke med hende da hun er ude at rejse
Gode råd til lige at håndtere det ?
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 176
Hun er ikke værd at tude over. Og hvis hun var, så skulle du ikke tude over det alligevel. Fortsæt din hverdag, brug din fritid med vennerne, hold dig aktiv. Så går det hurtigere med at komme videre
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 83 Svar: 1.066
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 46 Svar: 564
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Svar: 26
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 264 Svar: 1.839
Sikke da en ko.
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 330
jan 2011
jan 2011
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 502
Det er bare røv svært for var på arbejde klokken lort i nat og havde planlægger alt muligt til hun kom hjem på søndag og var virkelig glad for hende
Sarah mor til Mikkel
Hun er overraskende 21
jun 2008
Har jeg gjort :s men intet svar endnu
Jamen ved det ikke kom ud af det blå i nat, bare sådan uden videre :s
dec 2008
Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
jun 2008
jun 2008
jaa det jo bare svært når man elsker hende over alt på jorden
og havde lagt alle mulige planer til når hun kom hjem fra ferie
jun 2008
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 64 Svar: 984
Hvor fanden går pigerne i bare trusser ?
jun 2008
jun 2008
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 176
Du er jo 22 år
Det er din "Primetime"
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 64 Svar: 984
Er i de varme lande hver sommer, og pigerne går fandme ikke bare rundt i trusser
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 7
http://www.youtube.com/watch?v=WN9Tsobbnbw
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 187
2. Hun har flirtet for den store guldmedalje, gjort som det passede hende og tænkt det er fedt at være fri.
3. Hun er blæst oven i skallen.
Har sq ikk flere bud på det, men den eneste der kan svare dig på det er hende.
jul 2008
jun 2008
glemmer hende heller ikke bare sådan lige følser skal vises på de rigtige tidspunkter har jeg intet problem med at vise over hovedet tuder da det er jeg ikke bange for at indrømme over hovedet for det gør sku ondt ! aller inderst og dem der bare sige , vær dog en mand du er 22 ? eller det skal bare kneppes væk :S det kan jeg bruge til hat og briller ! ja selv om jeg er 22 har jeg sku da stadig følser ! og når man nu troede at hun var den eneste ene og den eneste man havde i tankerner når man ikke var sammen så er det lidt svært, sagde ja til mit arbejde for at hun kunne gå på su og få sin uddannelse så hun kunne blive det hun gerne vil,
jeg kan slet ikke finde ud af mig selv lige nu :S er så forvirret over det hele
JEG HAR EN HAMMER
jeg ved det sku ikke lige hvad for en af dem jeg helst fortrækker :S
gode bud alle sammen men jaa :S ingen af dem er at fortrække
jun 2008
ved ikke hvor meget mand jeg er ! jeg er nok bare en stor drenge røv ! jeg vil til hver en tid give hende en chance til ! til verdens ende og jeg vil altid være der for hende lige meget hvad fanden der sker ! jeg vil altid være den hun kan betro sig til med alt uden den nogen sinde kommer vider, det var hende jeg så min fremtid med, så mig og hende med børn familie hus et eller andet sted ! jeg ville give hende alt ! jeg tager hende med alle steder hen og tager hende med ud og spise så tit jeg kan og danse for den sags skyld jeg elsker at danske sådan en stille dans til noget roligt musik med hende !
mit bedste minde med hende nogen sinde var første gang jeg nogen sinde bød hende op til dans og vi danse kun få sek før hun begyndte at græde fordi hun synes det var så vidunderligt det minde er det bedste i verden
det kan jeg slet ikke lade være med at tænke på lige nu ! hvorfor skulle det lige gå ud over mig ;'( jeg har aldrig gjort andet end at være der for hende i tide og utide jeg har gjort alt for at hun skulle følge sig tryg altid tage den hvis hun har ringet lige meget hvad klokken har været og hvis hun har været i byen med nogen veninder er jeg med glæde gået ned og hentet hende
jun 2008
ja det var bare ikke fair hold at give mig sådan en nedturs sms når jeg lige har betalt hende og hendes mors ferie
jylland og kbh er et stykke men cool du holdt det i live så længe du kunne det har jeg stor respekt for trist det skulle ende:(
ja kan være hun er kommet i tanke om et eller andet ! men jeg har meget nøjerne på for hendes eks kæreste er begyndt at køre op og ned af den vej vi bor på og det stresser mig helt vildt
jeg håber virkelig af hele mit hjerte og det aller inderste at hun kommer tilbage det gør jeg virkelig jeg vil gøre alt for at hun kommer tilbaage og vi kan få det som vi havde for hold kæft har aldrig og mener virkelig aldrig mødt en pige som hende ! hun er virkelig unik aldrig mødt en pige der kan få hele min verden til at forsvinde bare ved at hun tager min hånd ( jeg har meget ballade med min sted mor og sted far ) men hun for det hele til at forsvinde og jeg glemmer alt jeg nyder det bare ;(
håber hun husker mig og at hun altid vil tænke tilbage på mig som hendes bedste forhold til dato og at hun for det lidt dårligt med sig selv
jul 2008
jun 2008
sarah
jeg kan jo ikke uden hende ! jo måske om 3 - 4 år men lige nu nej der er hun min eneste ! jeg vil altid elske hende til den dag jeg dør
peter
jeg mister gerne alt for hende om det så er selve livet så har det været det værd ! der er ingen verden uden hende
jun 2008
Jeg vil prøve at følge de ting du har sagt så godt jeg nu kan men dem du nu har håber jeg sætter stor pris på dig
St out and gone!
jul 2008
jul 2008
gode råd :'(