{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode råd :'(
  • #3   18. okt 2011 Det siger sku da lidt om kvinden det der?

Hun er ikke værd at tude over. Og hvis hun var, så skulle du ikke tude over det alligevel. Fortsæt din hverdag, brug din fritid med vennerne, hold dig aktiv. Så går det hurtigere med at komme videre

• #4   18. okt 2011 Så er der dømt bytur/jagttur med drengene! ingen hæmninger!

• #5   18. okt 2011 sådan en gås...

• #6   18. okt 2011 Så er hun heller ikke værd at samle på. Men det lyder som om du rent faktisk var ret glad for hende. SÅ der er ikke andet end at komme igennem det.... Også muligvis en dag når hun er tilbage igen, så spørge hvad der lige skete siden hun skulle gøre det over sms. Hvad er hun 14 eller hvad??!! Hun har i hvert fald vidst at det ville slå hårdt tror jeg. Men op med humøret. Der er mange andre piger i verden og nogle af os er faktisk søde smiley

• #7   18. okt 2011 http://www.youtube.com/watch?v=WN9Tsobbnbw

Sikke da en ko.

• #8   18. okt 2011 nej nej det bare for lavt at droppe en over sms, men seriøst, glem hende, selvom cet er svært men hun er virkelig ikke det værd!

• #9   18. okt 2011 carhatt; er du kold i røven overfor følelser?

• #10   18. okt 2011 jeg mener da os det er for lavt det hun gør men man kan ikke forvente at hun bare er glemt i løbet af ingen tid, de har trodsalt været kærester jo smiley

• #11   18. okt 2011 Tak folkens :')
    Det er bare røv svært for var på arbejde klokken lort i nat smiley og havde planlægger alt muligt til hun kom hjem på søndag smiley og var virkelig glad for hende smiley

Sarah mor til Mikkel smiley
    Hun er overraskende 21 smiley

• #12   18. okt 2011 Det stikker virkelig smiley
    Har jeg gjort :s men intet svar endnu smiley

Jamen ved det ikke kom ud af det blå i nat, bare sådan uden videre :s

• Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #13   18. okt 2011 skyd hende, så hun ik nogens

• #14   18. okt 2011 det er en fuckt op verden vi lever i smiley

• #17   18. okt 2011 camilla

jaa det jo bare svært når man elsker hende over alt på jorden
    og havde lagt alle mulige planer til når hun kom hjem fra ferie smiley

• #19   18. okt 2011 ja det gør der jo smiley kan bare ikke selv se det lige nu smiley

• #20   18. okt 2011 Carhatt D

Hvor fanden går pigerne i bare trusser ?

• #22   18. okt 2011 tja men kan sku ikke tænke på andet end hende ? smiley prøver på at finde en grund til hvorfor hun gjorde det :s for vi havde lige siddet i lørdags og planlagt en helt masse vi skulle sammen og kigget på ny lejlighed og alting smiley så jeg kan slet ikke forstå det smiley kan jeg virkelig ikke, hvad kan være gået galt ? hvad kunne der være sket ?:s

• #24   18. okt 2011 :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( forstår det bare ikke smiley

• #25   18. okt 2011 Tag dig nu lige lidt sammen..
    Du er jo 22 år smiley
    Det er din "Primetime"

• #29   18. okt 2011 Haha båtnakke? kommer det fra ham der er den ukronede konge af baboom mht. tåbelige indlæg?.

Er i de varme lande hver sommer, og pigerne går fandme ikke bare rundt i trusser

• #32   18. okt 2011 Det skal kneppes væk

http://www.youtube.com/watch?v=WN9Tsobbnbw

• #34   18. okt 2011 1. Hun har fundet en anden (måske bare en ferie flirt, MEN været utro)og hun har ikk nosser nok til at konfrontere dig.
    2. Hun har flirtet for den store guldmedalje, gjort som det passede hende og tænkt det er fedt at være fri.
    3. Hun er blæst oven i skallen.

Har sq ikk flere bud på det, men den eneste der kan svare dig på det er hende.

• #36   18. okt 2011 Ohh smiley hmm men i hvert fald så skal du ikke bare glemme hende.... Man må gerne være ked af det. OG rigtige mænd tør godt vise følelser. Dem der ikke gør det er meget overfladiske og DET er der ikke ret mange piger der falder for. JEg siger ikke du skal tude hele tiden men man må gerne føle sig øv smiley

• #37   18. okt 2011 Sarah mor til mikkel

glemmer hende heller ikke bare sådan lige smiley følser skal vises på de rigtige tidspunkter har jeg intet problem med at vise over hovedet smiley tuder da det er jeg ikke bange for at indrømme over hovedet for det gør sku ondt ! aller inderst smiley og dem der bare sige , vær dog en mand du er 22 ? eller det skal bare kneppes væk :S det kan jeg bruge til hat og briller ! ja selv om jeg er 22 har jeg sku da stadig følser ! og når man nu troede at hun var den eneste ene og den eneste man havde i tankerner når man ikke var sammen så er det lidt svært, sagde ja til mit arbejde for at hun kunne gå på su og få sin uddannelse så hun kunne blive det hun gerne vil,

jeg kan slet ikke finde ud af mig selv lige nu :S er så forvirret over det hele smiley

JEG HAR EN HAMMER smiley

jeg ved det sku ikke lige hvad for en af dem jeg helst fortrækker :S
    gode bud alle sammen men jaa :S ingen af dem er at fortrække smiley

• #38   18. okt 2011 hun er ikke alene på ferie smiley det er en ferie hendes mor har givet hende sammen med hende så hun er ikke alene smiley

ved ikke hvor meget mand jeg er ! jeg er nok bare en stor drenge røv ! jeg vil til hver en tid give hende en chance til ! til verdens ende og jeg vil altid være der for hende lige meget hvad fanden der sker ! jeg vil altid være den hun kan betro sig til med alt uden den nogen sinde kommer vider, det var hende jeg så min fremtid med, så mig og hende med børn familie hus et eller andet sted ! jeg ville give hende alt ! jeg tager hende med alle steder hen og tager hende med ud og spise så tit jeg kan og danse for den sags skyld jeg elsker at danske sådan en stille dans til noget roligt musik med hende !

mit bedste minde med hende nogen sinde var første gang jeg nogen sinde bød hende op til dans og vi danse kun få sek før hun begyndte at græde fordi hun synes det var så vidunderligt det minde er det bedste i verden

det kan jeg slet ikke lade være med at tænke på lige nu ! hvorfor skulle det lige gå ud over mig ;'( jeg har aldrig gjort andet end at være der for hende i tide og utide jeg har gjort alt for at hun skulle følge sig tryg altid tage den hvis hun har ringet lige meget hvad klokken har været og hvis hun har været i byen med nogen veninder er jeg med glæde gået ned og hentet hende smiley

• #39   18. okt 2011 takker carhatte smiley jeg prøver at holde hovedet højt har min bedste ven og veninde der kommer her om lidt sagde de m for at holde lidt styr på mig !

ja det var bare ikke fair hold at give mig sådan en nedturs sms når jeg lige har betalt hende og hendes mors ferie smiley

jylland og kbh er et stykke smiley men cool du holdt det i live så længe du kunne smiley det har jeg stor respekt for trist det skulle ende:(

ja kan være hun er kommet i tanke om et eller andet ! men jeg har meget nøjerne på for hendes eks kæreste er begyndt at køre op og ned af den vej vi bor på smiley og det stresser mig helt vildt smiley

jeg håber virkelig af hele mit hjerte og det aller inderste at hun kommer tilbage det gør jeg virkelig jeg vil gøre alt for at hun kommer tilbaage og vi kan få det som vi havde for hold kæft har aldrig og mener virkelig aldrig mødt en pige som hende ! hun er virkelig unik aldrig mødt en pige der kan få hele min verden til at forsvinde bare ved at hun tager min hånd ( jeg har meget ballade med min sted mor og sted far ) smiley men hun for det hele til at forsvinde og jeg glemmer alt jeg nyder det bare ;(

håber hun husker mig og at hun altid vil tænke tilbage på mig som hendes bedste forhold til dato og at hun for det lidt dårligt med sig selv

• #40   18. okt 2011 Chance til?? Hmm det ville jeg nu ikke gøre men få hende ned på vennestadiet og vis at du faktisk godt kan uden hende. Det får ofte os tøser til at føle os en anelse usikker og at vi har gjort noget dumt.... Og det har hun

• #41   18. okt 2011 du har hjulep meget carhatt smiley jeg takker for alt du har skrevet smiley dine venner må sætte stor pris på dig ! for det håber jeg virkelig de gør for du virker sku til at være en ener ! en der altid er der for dem der betyder noget ! STOR respekt til dig smiley

sarah

jeg kan jo ikke uden hende ! jo måske om 3 - 4 år men lige nu nej der er hun min eneste ! jeg vil altid elske hende til den dag jeg dør

peter

jeg mister gerne alt for hende om det så er selve livet så har det været det værd ! der er ingen verden uden hende

• #42   18. okt 2011 Fuck dig peter og tag dig sammen !

Jeg vil prøve at følge de ting du har sagt smiley så godt jeg nu kan smiley men dem du nu har håber jeg sætter stor pris på dig

St out and gone!

• #43   18. okt 2011 Ej for dælen!! Come on da. Du er 22??!! Hvor længe har i lige været sammen

• #44   18. okt 2011 Jamen stadig... At være så ung også sige man ikke kan komme videre.. Ja det er hårdt nu men du overlever. Og ja måske var det meningen du ville fri MEN alligevel så er du KUN 22 der skal nok komme en som ikke skriver til sms og dropper dig. Det er SÅ lavt at gøre.

Kommentér på:
gode råd :'(

Annonce