728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Nørdede piger ?.. Nørdede piger ?..

Hej alle på BB..
Jeg sad og surfede lidt rundt på nettet og kom til at tænke på om der egentlig findes flere nørdede piger end jeg lige går og tror. Er der nogen af jer tøser derude der ser jer selv som nørder? Og hvad er en nørd?. Går i til rollespil? Er i forelsket i Harry Potter? Er du hardcore programmør? Spiller i WOW eller Magic?

Jeg ser ikke mig selv som nørd og går hverken til rollespil eller spiller WOW. Men har alligevel en interesse for at finde ud af mere om piger der nørder. Kom med jeres tanker om emnet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nørdede piger ?..
  • #1   19. okt 2011 Jeg har to i min klasse af piger der går super meget op i Harry Potter, hvilket jeg også finder lidt nørdet, når det er så meget smiley

• #3   19. okt 2011 Julie P - Jamen for mig er nørd netop også en positiv egenskab. Jeg kom egentlig til at tænke på emnet da jeg i lang tid har været single. Alle de piger jeg har mødt, datet og snakket med har ikke haft nogen interesser. Når man spørger dem hvad de laver i fritiden svarer de bare; Er sammen med mine veninder og ser TV.. Da jeg selv er VILDT engageret i alverdens ting er det ikke ligefrem den slags piger der tiltaler mig. Så har egentlig fundet en hvis interesse i piger der rent faktisk går op i ting og som interesserer sig for noget. Om man så er nørd ved at spille WOW eller gå op i hunde er sådan set ligemeget smiley Så derfor dette emne smiley

• #4   19. okt 2011 Der er vel mange kvinder der er tøj nørder, eller skal vi kalde det mode nørder ? smiley
    Har selv været en computer nørd da jeg var teenager, nu er det så godt over og blevet til mc nørd smiley

• #9   19. okt 2011 smiley Man er vel kun nørdet omkring en ting hvis man går EXTRA meget op i det end alle andre gør.. og alle spiller jo meget angry birds smiley

Er der slet ingen piger her på BB der spiller Magic f.eks .. ?

• #11   19. okt 2011 i bund og grund er alle piger nogle kæmpe nørder! smiley Bare se hvor meget de går op i tøj, parfume og cream til forskel med en spille nørd f.eks smiley

• #12   19. okt 2011 skum-caT - Når du begynder at interessere dig for piger over 23 vil du finde ud af de mister interessen for netop mode og til sidst ikke har nogen interesser smiley Det er ihvertfald mit indtryk. Det er selvfølgelig en grov generalisering, men er jeg helt forkert på den?. Så kommenter gerne smiley

Camilla Tilla - Havde håbet dette indlæg kunne få nogle nørdede piger frem fra Warcraft universet smiley

• #15   19. okt 2011 jeg synes nu også nørd er blevet til et positivt ord.
    Men man kan jo stadig godt have det billede af en nørd som har briller, bumser og "kanin" tænder.

Jeg betegner ikke mig selv som nørd. Spillede cs en overgang med en pigeklan. men det var bare fritidsinteresse smiley

• #19   19. okt 2011 Intet mere charmerende i verden end en pige der intelligent !! Synes godt om.

• * Fisken *
    * Fisken * Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #20   19. okt 2011 Jeg ved ikke om jeg er en nørd, men jeg læser dyrlæge så et eller andet nørdet må der jo gemme sig derinde. Derudover har jeg været i militæret og går nu på jagt, så måske der er en lille friluftsnørd? smiley

Men det er da lidt hårdt at sige hvis ikke man nørder noget har man ingen interesser? smiley

• #21   19. okt 2011 jeg spiller en del black ops online på min ps3, og der er efterhånden en del danske piger, og de er satme hårde til det smiley

Kommentér på:
Nørdede piger ?..

Annonce