{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Mac :)
  • #1   20. okt 2011 Det nægter jeg at tro den er, det er kun nogle af de HELT nye stationære, måske oveni købet nogle du skal samle selv, for at få det smiley
    Men tjek specifikationerne på www.apple.com der vil du jo kunne finde det hele..
    Ellers er der nok noget serienummer osv. på den som du kan undersøge på apple's hjemmeside smiley

• #2   20. okt 2011 Den har 2.0 det har alle Mac's. Ellers har de Thunderbolt porte som er 10-20 gange hurtigere end USB 3 smiley (Nyere Mac's) Min IMac har 2 stk thunderbolt.

• Mikkel  S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 61 Svar: 148
    #3   20. okt 2011 tak for hjælpen.. det er fordi jeg har fået en harddisk som kan køre 3,0 men selvfølgelig også 2,0, også ville det være lækkert hvis den kunne køre 3,0 smiley men tak for hjælpen

• Mikkel  S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 61 Svar: 148
    #4   20. okt 2011 Min macbook pro er ca et år gammel smiley

• #5   25. okt 2011 Mac's svar op USB 3.0 er deres Thunderbolt, og det skulle være vildt godt, men tror næppe det er 10 - 20 gange hurtigere end USB 3.0 Peter!... smiley
    - Alt efter hvilken iMac eller hvad du har, så kommer det an på modellen, hvor mange Thunderbolt-porte den har.

Kommentér på:
Hjælp til Mac :)

Annonce