648 visninger
|
Oprettet:
TDC ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har for et par måneder købt ny mobil, ved TDC. Købt en Iphone 4 på afdrag. Og indtil nu har jeg betalt 750 kr.
Men i Onsdags, blev jeg ringet op og fik tilbudt en anden abb. aftale hvor, jeg skal betale 300kr for min abb. Det accepterede jeg straks. 150 kr afdrag og 150 for mit forbrug.
Fik idag, et brev om at mit abb. er ændret. Så synes da det er fantastisk Har ellers hørt mange skræk historier om TDC.
Er her andre, som har fået det samme tilbud ?
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 147
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 378
Har til at starte med, INGEN andre uforudsete udgifter haft ved dem end det 750,-
At det så ringer, og tilbyder mig et andet billigere abb. er sgu fint.
feb 2007
deres kundeservice er det værste jeg har oplevet, havde et problem med et gebyr som jeg ikke ville betale, da jeg ikke var blevet oplyst om dette!
medarbejderen lover at ringe tilbage til mig inden længe med en løsning, i dag får jeg så inkasso på dobbelt pris ind af døren... ! skidt
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 32 Svar: 516
jul 2007
feb 2007
men du lyder cool ellers!
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 111
Vi klagede over det, og blev hele tiden sendt videre, så vi snakkede med dem der var lidt 'højere', de indrømmede fejlen, og kunne godt se der var blevet trukket penge fra hver sang. Jeg fik jo så heldigvis mine penge tilbage, fik en SYG regning!
De sagde at de desværre ikke kunne gøre noget ved det, så jeg var nødt til at få internet på, med begrænsning for at undgå kæmpe regninger.
Så nu betaler jeg til internet selvom jeg ikke bruger det, og det er allerede opbrugt i starten af måneden.
Jeg bor på landet så det er det eneste abboment der rækker herud, så har desværre ikke mulighed for at skrifte.
apr 2007
Nogen gange kan de ændre det så det bliver billigere for os, andre gange kan de ikke. Og det var vi jo fint tilfreds med de gange de kunne.
Men nu har mor fået ny mobil, og der fandt vi lige ud af der var et MEGET bedere abboment, hvor man kunne få meget mere, for mindre. Det var et abboment som passede bedre til os.
Det er en lang historie, men i hvertfald har de ikke vidst ret meget dem der ringede til os, så de er ikke så gode som man lige tror.
jul 2007
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.083
apr 2007
TDC ?