{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.883 visninger | Oprettet:

Løn som deltidsbrandmand {{forumTopicSubject}}

Hejsa nu sidder jeg og er blevet arbejdsløs og er kommet på kontanthjælp

så er jeg blevet tilbudt at starte som brandmand på deltid
men mit spørgsmål er hvad for man i måneden for hvis ikke man for nok til at kunne leve af det så er det jo ikke aktuelt
eller hvis det ikke er mere end hvad en kontanthjælp giver så er det ikke aktuelt

og man må vel ikke arbejde som brandmand på deltid når man er på kontanthjælp selvom det er redningstjeneste ?

jeg har læst lidt på siden og finder en masse tal men kan ikke rigtig finde ud af hvad det egentlig er man får udbetalt på en måned så sidder der evt en derude der ved hvad man får udbetalt hver måned og om det kan godtgøre det at være på kontanthjælp ?

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løn som deltidsbrandmand
  • #2   26. okt 2011 Da jeg var igang med uddannelsen fik jeg af vide de fik for 4 timer når de blev kaldt ud og kom med. Der er ingen fast månedsløn. Så det er ikke noget du kan leve af.

  • #3   26. okt 2011 Jeg mener at man får 700 kr om måneden for at være til rådighed, og så fuld løn ved udrykning.

    Hvis du tjener penge ved siden af kontant hjælp bliver det bare fratrukket din ydelse, men du skal stadig møde op på jobcenteret.


  • #4   26. okt 2011 okay så man kan godt være på kontanthjælp samtidig med at arbejde som deltids brandmand ? uden at jeg så kommer til at stå med så lidt penge at man ikke kan betale sine regninger ?


  • #5   26. okt 2011 Da jeg var kontanthjælp måtte jeg godt arbejde ved siden af så længe de fik mine lønsedler så de kunne modregne lønnen i støtten. Så nogle gange fik jeg slet ikke noget fra staten og andre gange en lille smule.

  • #6   27. okt 2011 Jeg får ca 1000 kr om måneden for at ha vagt. Også får jeg 186kr i timer når vi bliver kaldt ud. og vi får altid for 2 timer selv om opgaven kun tager 30min. Og det er hos Falck i Randers jeg er

Kommentér på:
Løn som deltidsbrandmand

Annonce