{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Køb på ebay.com {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal købe et par bukser på ebay, som jeg længe har ledt efter. Jeg har ikke en paypal i nu, men skal have det på et tidspunkt. Spørgsmålet er, om det er sikkert at gøre uden. Sælger virker rigtig fin, og har også gode anbefalinger. Om hun så snyder, og vælger ikke at sende - ja det er jo så det. Beløbet er ikke ret højt, så jeg overlever nok.
Det jeg tænker mere på er, om det er sikkert at overføre penge uden paypal. Nu er det ikke sådan at der er nogle der kan tage flere penge fra kortet end de oprindeligt skulle? Der er vel ingen der kan komme til at se mine kontooplysninger??
Måske spørger jeg dumt, men måtte bare lige være sikker. Altid dejligt med noget erfaring jeg ikke har smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb på ebay.com
  • #1   27. okt 2011 Jeg har handlet massere af gange på Ebay uden at bruge paypal.. Og er aldrig blevet snydt og det har ikke kun været små beløb jeg har handlet for... Men det er selvfølgelig en chance at tage ikke at bruge paypal...

  • #2   27. okt 2011 Husk at tjekke afsender land, så du er forberedt på evt moms, told + gebyr smiley

  • #3   27. okt 2011 Jeg har altid brugt paypal og har ikk vært ude for noget har Købt lige fra falge til udstøning systemer så der sku ikk noget at vær. Bange for

  • bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #4   27. okt 2011 Tror ikke der er noget at være bange for, jeg har selv gjort det, inden jeg fik PayPal, uden problemer, men der er selvfølgelig altid en risiko.

    Hvorfor ikke bare lave den PayPal, det tager under 10min og så er du bedre sikret.


  • Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #5   27. okt 2011 Har kun set få steder på eBay hvor man kan vælge ikke at bruge paypal.
    Men der er slet ingen grund til at lade være, det koster jo ik noget ekstra, og hvis sælgeren snyder dig, så er det meget nemmere at få sine penge tilbage, hvis du har lavet en bankoverførelse, så kan du med 99% sikkerhed vinke dine penge farvel hvis du blir snydt.


Kommentér på:
Køb på ebay.com

Annonce