{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

låne penge til scooter {{forumTopicSubject}}

hej bb

jeg har få lang tid siden været inde i scootergården som ligger her i århus og fik byttet min sf3 hvor jeg fik 5000 kr for og en 45 jeg kun fik 1000 kr så fandt jeg en gilera stalker der inde som koste 13.000 men minus de 6000 som jeg fik samlet lagt med de to scooter det vil sige jeg skulle betale 7000 ved siden af men vi aftalte at jeg kunne ligge penge ved ham hver mdr og det beløb er 1300 kr hver mdr og har betalt 4 gange af 1300 kr og 1 gang 500 kr så har allerede betalt 5700 kr på den men nu står jeg med at jeg ikke kan betale i denne her mdr for vi er lige flyttet så vi skulle betale husleje fra den gamle lejlighed af og på den nye og vi var inde og snakke med dem idag hvor han sagde det var iorden men senere på dagen ringede han og sagde at det var ikke iorden men har ikke fået et stykke papir på at jeg skylder ham de penge som hvis man tager et lån i banken der får man masser af sider med hvor meget jeg skal betale af på lånet og hvor mange mdr det har jeg ikke fået ved scootergården kan han så godt forlange de penge eller

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  låne penge til scooter
Kommentér på:
låne penge til scooter

Annonce