665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Av Av Av Av

Hejsa. Jeg var så uheldig da jeg var i byen i går aftes/nat, at jeg blev skubbet i gulvet, tror sgu jeg fik tager fra med ryggen. Og nu er det sådan at jeg er SÅ øm på venstre side (går udfra ribbenene også går om bag ryggen?) og så prøvede jeg at kigge i spejlet om der var et blåt mærke eller noget, men man kan INGENTING se, men det er seriøst ømt, bare det at køre en finger over kan mærkes? Og så undrer det mig bare at der ikke er noget at se? smiley nogle der har prøvet noget lign. eller TROR hvad det er? smiley
Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av Av
  • #1   5. nov 2011 Ja alkohol slår hårdt nogle gange smiley Hvis det stadig er ømt i starten af ugen, ville jeg tage på skadestuen/lægen. Kan være du har trykket et ribben lidt...

• #2   5. nov 2011 Haha det var sgu ikke alkoholen, det var sgu en ung "mand" smiley
    Men overvejer lidt om jeg så skal ringe til lægevagten i dag, for det er i hvert fald værre i dag end det var i går smiley

• #3   5. nov 2011 Peter: tror også jeg lige må forhøre mig der smiley
    Men det var også mest hvis folk havde prøvet noget af det samme.

• #4   5. nov 2011 Det tænkte jeg også smiley
    Men de "mænd" findes åbenbart smiley

• #5   5. nov 2011 syntes også du skal prøve og snakke med lægevagten.

men desværre tror jeg bare det er slaget.. det kan gøre skide ondt.
    jeg går lige pt også med meget ondt i ryggen, men intet og se, efter et fald fra hest. og det er bare slaget siger vagtlægen...

men lyder som en kanon god ide lige og snakke med lægevagten

• #6   5. nov 2011 Har også fået bestilt tid hos lægevagten nu smiley
    Syro s: det var skam med vilje smiley

• #7   5. nov 2011 det er meget normalt der ikke kommer blå mærker hvis du har trykket et par ribben og det passer meget godt med at det føles værer i dag men vagtlægen kan ikke gøre noget, det skal have lov at hele op selv, se om du kan klare dig med smerte stillende piller som fx ipren eller ibuprofen det fås i håndkåb, og så er det vigtig at du selv om det gør ondt husker at trække vejet dybt ned i lungerne en gang i mellem, ellers kan der komme væske i lungerne og sætte sig til lungebetændelse

• #8   5. nov 2011 Lyder nu mere bare en muskel der har fået et slag..
    Og naturligvis vil det gøre mere ondt i dag en det gjorde igår da muskeln har slappet helt af i løbet af natten..

Tag du det helt rolig det går væk om et par dage smiley
    Er noget vi håndværkere har på daglig basis.

Var det et trykket ribben er du bestemt ik i tvivl om du skal opsøge læge før det gør mere end bare normalt ond smiley Så ville du ik kunne sove etc smiley

• #9   5. nov 2011 Har været til vagtlægen, og det er bøjet ribben eller to. Så det går ikke væk i løbet af et par dage desværre. smiley

• #12   5. nov 2011 nyre sten

• #13   5. nov 2011 Nyre sten? Øhmmm

• #14   5. nov 2011 Lillelund: han gjorde det fordi jeg gik imellem en ven og en af hans venner som var tæt på at komme op og slås, og ud fra det blå kom han og skubbede mig, og det irriterer mig grænseløst at jeg ikke gjorde gengæld!!

• #16   5. nov 2011 Ja det er det åbenbart. Men altså har det sådan lidt han er slet ikke på mit niveau hvis man kan finde på at gøre sådan noget! smiley

Kommentér på:
Av Av

Annonce