603 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "en som kan"
Nogle som kan tegne en tattovering?
Hej Baboom. Jeg søger en som kan tegne mig en tattovering. Det skal symboliserer min tid i lære. Jeg er udlært klejn smed, Det skal være en gammeldags smed(gerne i vikinge stilen) som står m...
Hej Baboom. Jeg søger en som kan tegne mig en tattovering. Det skal symboliserer min tid i lære. Jeg er udlært klejn smed, Det skal være en gammeldags smed(gerne i vikinge stilen) som står m...
Skrevet af: Mikkel G - 6. sep 2009
en som kan hjælpe til pc
jeg har fået denne grafikkort aldså et 8500 gt billigt lort men så når jeg indstalere det kan jeg ikk få den skærm opløsning der hedder 1440 gange 900. og jeg har prøvet 3 driver nu. og ingen...
jeg har fået denne grafikkort aldså et 8500 gt billigt lort men så når jeg indstalere det kan jeg ikk få den skærm opløsning der hedder 1440 gange 900. og jeg har prøvet 3 driver nu. og ingen...
Skrevet af: benn p - 11. jul 2009
Spar penge på din forsikring
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.766
Vi vaskede os i nigger's blod og alle krystere's,
Vi sænker Ubåden jøde efter jøde efter jøde
Den hvide mand marcherer videre
nov 2007
Velbekomme
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
nov 2007
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 866
Vi vaskede os i negerblod og alle mongrellerne ligeså.
Vi "bringer" Zionist-maskinen ned, jøde for jøde for jøde.
Den hvide mands march er i gang.
Noget af det har jeg oversat direkte, så det er gramatisk ukorrekt, men svært at oversætte til dansk da det er slang.
Mongrel er et ord for folk af blandet race.
Zionisme er en form for jødisk nationalisme.
Håber det kan bruges, men min hjerne er ret træt, hvis du har spørgsmål til noget kan du bare sige til
en som kan oversætte???