{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hår farve
  • #1   15. nov 2011 (:

• #2   15. nov 2011 jep smiley

• #3   15. nov 2011 Du skal ikke afblege det så mange gange, efter hinanden. Dit hår bliver helt ødelagt. Kruset og knækket. Prøv med Loreal Silver Shampoo. Lad for guds skyld være med at afblege det så ofte.

• #4   15. nov 2011 Du kan godt afblege det igen ja.

Hvis du er heldig har dit hår det oka bagefter, hvis du er uheldig bliver det som Frøken S skriver.
    Jeg har selv afbleget meget og har nemt kunne afblege 3 gange i træk uden mit hår har taget så meget skade at det ikke kunne reddes.

Det kommer meget han på hvordan dit hår har det i forvejen, om du farver tit og hvor mange farver du har i håret nu. Hvis du f.eks. har haft farvet 3 gange så sidder de farver stadig i dit hår medmindre du har klippet det, og afblegningen skal derfor blege igennem de 3 farver.

Og som Frøken S skriver så er Loreal Silver Shampoo godt, men det kan IKKE tage alt det gule, hvis dit hår er fuldstændig tisgult skal det have en tur til, eller en anden farve hvis du vil undgå at smadre det.
    Men shampooen kan godt tage det gule skær hvis der ikke er så meget.

Når du er færdig med afblegning så køb dig en hårkur og giv dit hår en tur med det to gange i ugen indtil bøtten er tom.

• #5   15. nov 2011 Prinsesse Gert ©
    mit hår er helt gul aktig og havde tænkt mig at farve det her i dag selvom jeg afbleget det igår

min rigtigt farve er brunt men vil bare ikke ha det falder af smiley men bare pisse træls at det er blevet sådan tisgul

• #6   15. nov 2011 Jamen hvordan føltes dit hår når det er tørt? Er det stift og rigtig tørt, eller føltes det normalt?
    Hvis det føltes normalt så burde du sagtens kunne afblege det igen, ellers syntes jeg du skal købe en normal hårfarve, dvs. ikke afblegning, og farve det med en blond farve.

• #7   15. nov 2011 føler det er rimlig tør og stift

• #8   15. nov 2011 Så syntes jeg ikke du skal bruge afblegning igen, for du kan godt risikere dit hår knækker af.
    Køb en ganske normal blond farve og Loreal Silver shampoo, eller farv det brunt og håb det kan tage det.

Ellers er det et smut forbi frisøren.

• #9   15. nov 2011 vil en blond farve få det tisgul lidt væk

• #10   15. nov 2011 Måske, som med alt andet kan man være uheldig og uheldig. Hvis du går i solarie kan du også smøre håret ind i citronsaft inden du går i solen.
    Citronsaft og sol bleger håret, ikke så voldsomt meget, men det kan tage noget af det.

• #11   15. nov 2011 jeg ville købe en lys farve og ikke afblege igen... også sørg for at pleje det med en masse nu så du ikke får kruset grimt hår

Kommentér på:
Hår farve

Annonce