{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Køb af campingvogn {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Jeg leger med ideen om at anskaffe mig en campingvogn.
Campingvognen skal benyttes som mit hjem tidligst frem til sommer 2012 pga jeg skal pendle mellem mine arbejdspladser.

Hvad bør jeg gå efter? Mit budget er på ca 25.000 kr for en campingvogn. Hvad vil det koste i udgifter pr måned mht gas osv?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af campingvogn
  • #1   15. nov 2011 Hmm,

Hvis du skal ha det varmt, meget varmt, koster det en tønde gas på et par mdr, Skal det varme vandet op, ca en måned, VAndbåren gulvvarme, ca e3uger 1 måned, .. moderer du det, kan du fordoble det mindst,

Min flaske KUN til at varme med holdt ca 4 mdr, og min gasvarmer i forteltet ca 5-6mdr,

Strøm er jo op til dig selv,

Campingpladsen den kender du jo prisen på

For 25.000 er der rigtig mange fine vogne, skal den være nysynet og testet, for diverse får du ikke helt så meget som ved en privat, det er min erfaring, Jeg købte min Azur for 3 år siden for ca 30.000 med alt, .. Knauz er sku et godt mærke,

• #2   15. nov 2011 Her er f.eks et godt bud på en vogn som har alt til en kold vinter

(link fjernet)

Den er ikke så stor men den har central varme, og dermed også varmt vand i hanerne,.. klart en fordel til vinter camping

• #3   15. nov 2011 (link fjernet)

denne her er med Blæservarme, men ingen varm vand i hanerne, Men klart en fin vogn, og den er med garanti da det er ved en forhandler

• #4   15. nov 2011 (link fjernet)

KÆMPE vogn, 7meter og 70, Nærmest et sommerhus på hjul, he he

• #5   15. nov 2011 (link fjernet)

har også koldt og varmt vand, Men tror det er varmet op med El,

• #6   15. nov 2011 (link fjernet)

Fin størrelse, ikke for stor ikke for lille, og den har ifølge sælger central varme, ... men kræver en stor bil

• #7   15. nov 2011 (link fjernet)

Fin og ikke alt for gammel, prisen er meget rigtig i den årgang, men ikke en særlig stor vogn

• #8   15. nov 2011 (link fjernet)

En vogn som min, og som jeg kan se så er det en model som holder brugt prisen, Pisse fin vogn, har ikke et sekund fortrudt jeg har købt den

• #9   15. nov 2011 (link fjernet)

Denne her er mere som min bare 4år nyere, min har også enkelt senge.. Passer ikke til dit budget, men igen, Skal du ha en vogn med resale value er knaus altså et godt valg

• #10   15. nov 2011 (link fjernet)

FIN vogn, ingen tvivl, den har ALT, og så til den pris, det er jo helt sygt, Kunne være jeg selv lige skulle snakke med ham om den

• #11   16. nov 2011 Her er hjælp at hente. Jeg kigger på dine forslag.

• #12   16. nov 2011 OKay,

Men du siger bare til, hvis der er noget

Kommentér på:
Køb af campingvogn

Annonce