{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

HJÆLP - overførsel af penge! {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Jeg har reserveret noget tøj på www.Hoodboyz.de, som jeg skal betale i dag.

Problemet er bare, jeg skal overføre pengene i euro, over netbank. Hvordan gør jeg lige det? smiley

Altså overføre euro, i stedet danske kroner? (Eller bliver det automatisk ændret)?

- Håber I kan hjælpe. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - overførsel af penge!
  • #1   23. nov 2011 snak med din bank ?

• #2   23. nov 2011 De kunne ikke hjælpe meget igår.

• #3   23. nov 2011 da jeg købte en radio fra udlandet da blev pengene trukket fra min konto.. skulle ikke selv overfører.. hvor meget har du købt for ?

• #4   23. nov 2011 Har købt for 100 €.

abe . : tænkte det samme, hvis jeg bare sætter 744 danske kroner ind, på deres bank konto, bliver de automatisk til euro?

Batmand S: Mange tak! Findes den ikke eller?!

• #6   23. nov 2011 Ja, har handlet med Hoodboyz mange gange før, der er ikke noget der.

Jeg skulle rigtig bare have betalt på deres hjemmeside - men nu havde jeg reserveret tøjet, så skal jeg betale over banken.

- Men det store problem er, hjemmesiden skrev det SKULLE være euro, jeg overførte, og pengene skal altså betales i dag. Aner ikke hvordan jeg gør.

Forresten pengene skal sættes ind på:

IBAN: DE46 401 637 200 20 20 20 800
    SWIFT-BIC: GENODEM1SEE

^^ Kan man tjekke sådan en bank konto? smiley

• #7   23. nov 2011 Jesus hvor er der mange håbløse svar.

Du går ind og vælger en overførsel til en anden. Her kan du vælge, om overførslen skal være til Danmark eller udlandet.

Så skal du vælge Valuta - hvor du vælger Euro.
    Ved en overførsel i DK bruger vi reg. nummer og konto nummer.

Ved en overførsel til udlandet bruger du SWIFT(bic) adresse og et IBAN nummer.

End of story.

• #9   23. nov 2011 Skrevet: 23-11-2011 11:20:48

Jesus hvor er der mange håbløse svar.

^^
    Batmand: Tror desværre du var en af dem.

• #10   23. nov 2011 Selvfølgelig gør han da ikke det Batman. Det er sgu da den dummeste løsning overhovedet.

Du kan sagtens overføre i Euro - også fra en konto hvor der står danske kroner på.

• #11   23. nov 2011 Hahahahahahah !!!!!!!! Owned.

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 94
    #14   23. nov 2011 du går ind på din netbank, klikker på overførsel og derefter burde du kunne klikke at du vil betale i euro

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #15   23. nov 2011 Jeg har netbank til 3 forskellige banker, og i alle er der når jeg går ind under overførsel, en valgmulighed under overførselstype, der hedder "overførsel" og en der hedder "udlandsoverførsel" når jeg vælger udlandsoverførsel kommer der automatisk andre felter, såsom valuta og IBAN nummer osv........

• #18   23. nov 2011 Det vidst ikke mig, der er idiot her, eller skal have mine skole penge tilbage. smiley

Kommentér på:
HJÆLP - overførsel af penge!

Annonce