{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

unknown *
unknown *
Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622

SRP {{forumTopicSubject}}

er så meget på bar bund og har en lærer der er mere end uhjælpsom... hvordan behandler man engelskdelen i opgaven? for mit vedkommende er det bogen ekstremt højt og utrolig tæt på/extremely loud and incredible close.. nogle der ka hjælpe lidt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SRP
  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#1   29. nov 2011 mit emne er terrorisme/ 9/11

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#4   29. nov 2011 Da jeg skrev SRP tilbage på HTX, var det kun resuméet der skulle være på engelsk, også kaldet abstract. Er det også tilfældet her?

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#5   29. nov 2011 ja det er det .. synes bare stadig det er svært at gribe det an, især om det er ligesom dansk med analyser, fortolk, redegør osv, for det tror jeg nemlig ikke det er, men kan også være jeg tar fejl

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#7   29. nov 2011 Abstract er et resumé af hele opgaven, dvs. det skal først skrives når du er færdig med opgaven.
    I abstract skal du bare opridse hvad du har lavet i opgaven i.e. metoder, evt. kilder, analysefremgang etc..

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#9   29. nov 2011 Kunne godt lyde sådan. Hvis det ene fag er engelsk, tænker jeg at opgaven næsten skal skrives på engelsk.
    Hvilke to fag har du valg til SRP, unknown?

• #10   29. nov 2011 Opgaven skal skrives, som var det f.eks. en matematikaflevering..
    .. Du skriver noget på dansk, og ind i mellem kommer der input på engelsk (hvilket kan sammenlignes med en ligning fra matematik..)
    - Det du skal gøre, så vidt jeg er orienteret er, at du skal analysere teksten, finde ud af hvordan den skal læses, redegør for det, kom med citater fra din tekst ind i din opgave.. smiley

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#11   29. nov 2011 jeg har historie som andet fag. synes bare opgaven kommer til og være mere eller mindre 2 små opgaver så, hvis det er fordi det ska være sådan, men det kan godt være det bare er mig.. Opgaven skal ikke skrives på engelsk, og abstract har jeg styr på

Kommentér på:
SRP

Annonce