699 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Jeres top 10 iPad apps...? Jeres top 10 iPad apps...?

Så er jeg blivet den heldige ejer af en iPad 2 64 gb wifi & 3G . Og hold kæft den er lækker smiley selvom jeg har sagt den ikke kan erstatte en computer, kan den jo nok det alligevel ;). Nu ville jeg bare høre hvad jeres top 10 apps er.? Eller bare de bedste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres top 10 iPad apps...?
  • #1   3. dec 2011 Du må da have noget mere, games osv.? smiley

• #2   3. dec 2011 Men det lød sgu meget godt smiley jeg må kigge lidt rundt på nettet..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #3   3. dec 2011 Ejer ikke en iPad, ville gerne. Men først når den skærm får noget højere opløsning. Tilgengæld, hvis jeg havde en iPad så ville jeg have Plex til streaming af film. smiley

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #4   4. dec 2011 Jo, den kan sagtens blive skarpere. Jeg er heller ikk selv imponeret af den nuværende skærm. Men til foråret skulle der gerne komme en super skarp skærm til iPad 3

Af apps har jeg:
    Forsendelse - til t&t af pakker
    Danske bank - Tablet bank
    Yousee - Tv på din iPad, hvis du har yousee i huset
    Livescore - Sportsresultater
    Tv2 Vejret

Det er de mest nyttige jeg har smiley

• #5   7. dec 2011 Takker, vil kigge lidt på de apps i har sagt. Og syns bestemt heller ikke der er noget i vejen med denne skærm, den står skarpt

Kommentér på:
Jeres top 10 iPad apps...?

Annonce