361 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "steam problemer ?"
steam problemer
Hej alle Flere der ikke kan spille cs igennem steam, eller er det kun mig. Skal lige være sikker på, for jeg sletter hele lortet, og prøver igen. Den siger at der er steam fejl
Hej alle Flere der ikke kan spille cs igennem steam, eller er det kun mig. Skal lige være sikker på, for jeg sletter hele lortet, og prøver igen. Den siger at der er steam fejl
Skrevet af: money talks H - 21. aug 2007
Steam Problemer (CS)
Har lige installeret steam igen, men når den så vil update, kommer den bare med en fejl der hedder "Could not connect to steam network" og så lukker den bare igen. Har 2 pc'er på nettet, og de gør de...
Har lige installeret steam igen, men når den så vil update, kommer den bare med en fejl der hedder "Could not connect to steam network" og så lukker den bare igen. Har 2 pc'er på nettet, og de gør de...
Skrevet af: Robert J - 5. jan 2009
steam account problemer
når ejg spiller logger den pludselig ud og siger dette spil ejer ikke denne account?? hvad er det for noget
når ejg spiller logger den pludselig ud og siger dette spil ejer ikke denne account?? hvad er det for noget
Skrevet af: Cpt. x - 23. sep 2008
Spar penge på din forsikring
jan 2011
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
Hvilken besked får du når du forsøger at logge på?
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 177 Svar: 619
steam problemer ? anyone??