Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterjakke?
  • Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #4   7. dec 2011 Thez - Kom nu ind i kampen?
    Chris - den matcher dit grimme ansigt godt smiley

• #7   7. dec 2011 Nope,de har sQ ret annocer,høre ingen steder hjemme her...! det er et forum...! hvad laver din annoce her inde ???

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

#9   7. dec 2011 Thez, at du ikke har andet at give dig til, er ikke mit problem! Skader det nogen, genere det nogen? Det var er ikke annoncering, det var et indlæg i et forum? Jeg ønsker bare folk en god Onsdag, at du vælger at betragte det som en annonce er udelukkende dit problem. Er det forbudt at ønske folk en god Onsdag, har du nogle paragraffer eller andet frækt du kan diske op med nu bassemand? 2.6 - Tag dit technodreng svedbånd og tør panden makker! Enten har du for lidt at give dig til, eller knepper din kæreste 100% udenom!

Btw - God Onsdag til jer alle <333

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

#10   7. dec 2011 Sandra, du har ligeså ret, som din hund den er høj! God Onsdag

• #12   7. dec 2011 Rasmus s - bare fortsæt du er så meget til grin...! smiley

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

#13   7. dec 2011 DU har intet at gøre på den her tråd, så hvad fuck laver du her i første omgang? For jeg ønskede alle herinde en god Onsdag, på nær dig prettyboy! jesus? troede din slags sagde omg, men du er måske stadiet over kong gulerod?

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

#14   7. dec 2011 Sandra, ingen tvivl om du kunne tæske min far! Men stop nu?

• #15   7. dec 2011 Sjovt du bliver sur når folk pointerer du bryder reglerne.

At du også forsvarer det ved at sige det ikke er annoncering, haha, og oven i købet lige sviner folk til bagefter, utroligt modent alligevel.

• #18   7. dec 2011 Hov, ja det er sgu da rigtigt, haha jeg er helt væk smiley

• Rasmus s
    Rasmus s Tilmeldt:
    jul 2011

#19   7. dec 2011 Godt i har forstået drenge, stort af jer smiley God Onsdag

• #20   7. dec 2011 Jeg aner heller ikke hvordan jeg kunne misforstå "check min annonce" som annoncering, og endda med tilhørende reklametekst.

Kommentér på:
Vinterjakke?

Annonce