1.321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

PS3 problem intet signal på tv??hjælp? PS3 problem intet signal på tv??hjælp?

ja fik ny tv og skulle tilslutte min ps3 til den og den kørte jeg over hmdi self. men nu kan man slet ik se noget kun logo af tv (LG) og viser intet signal og ugyldit signal., hva fan er der sket?? kan man restarte ps3 på en måde uden man kan komme ind i sytemet??????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS3 problem intet signal på tv??hjælp?
  • #1   22. dec 2011 det andre skriver er kun hvis du bruger scart stik nu.

ellers skal du vælge en anden HDMI kanal eller bare sætte HDMI stikket i HDMI 1

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #2   22. dec 2011 Kig i dine indstillinger i ps3, hvis det er som det skal være så prøv med et andet kabel.

• #3   22. dec 2011 nicki n

nej ikke kun scart stik... det virker også hvis man over HDMI har kørt en anden opløsning før en den han skal kører med nu

• #4   22. dec 2011 yo - ja men det er satma sjældent jeg har hørt om folk som sætter det til et dårligere eller mindre fladskærms uden det selv kan fine ud af det.. altså tv´et hehe

• #5   22. dec 2011 vær gang jeg tog min ps3 fra mit eget fjernsyn og smækkede det til mine forældres fjernsyn fordi vi sku se en blu-ray film måtte jeg gøre det fordi min eget kører i 1080p mens mine forældres kører i 1080i smiley og hvis hans gamle fjernsyn var full-hd og det nye kun er hd (muligheden er der da LG laver nogle billige store plasmaskærme som kun er hd-ready) så er der jo brug for det smiley

• #6   22. dec 2011 yo - ja det kan du slf have ret i, men den burde selv kunne opstille når det er digitalt..

er det fat eller slim du har ?

• #7   23. dec 2011 digitalt kører jo i alle HD formater... det bare hvis man kører på en fjernsyn der er mindre i opløsning end den ps3'en er instillet til

Kommentér på:
PS3 problem intet signal på tv??hjælp?

Annonce