1.362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Tunge piercing Aalborg ! Tunge piercing Aalborg !

Nogle der har forstand på hvor det er bedst at få lavet .. Og billigst ?? Har endelig taget mig sammen efter flere år da jeg er mega nåleskræk nogle der har nogle gode fif til at få tankerne væk imens man skal have den lavet :-))) ??? Og hvor langtid efter man ikke kan snakke ordenligt ???

God jul og godt nytår til alle ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tunge piercing Aalborg !
  • #1   26. dec 2011 Ved ikke lige hvem det er ?

• Nicole J
    Nicole J Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #2   26. dec 2011 Jeg fik det lavet - og pillede den ud 2 dage efter igen. Jeg var nemlig så smart at få den lavet midt i den tid hvor alle julefrokosterne lå. smiley
    Dagen efter jeg havde fået den lavet, tog jeg på MCD med en veninde.. Det tog mig en halv time bare at spise en halv bakke pomfritter. Måtte give op og købte en is i stedet for.

Jeg synes, det er vildt fedt med en tungepiercing... Men da jeg som sagt ikke lige havde tænkt det ordentligt igennem og fik den på et meget uheldigt tidspunkt, pillede jeg den altså ud, da jeg ikke gad sidde og spise yoghurt til en julefrokost mens alle andre spiste god mad.. smiley
    - overvejer dog at få den lavet igen her til januar, da der jo ikke lige er så mange ting at tage hensyn til der. (:

Mange af mine veninder fortalte mig, at de synes, det var tangen der slemmest at have rundt omkring ens tunge, da den strammede. Jeg kunne slet ikke mærke tangen, men synes det gjorde ondt, da nålen gik igennem.. Men det er jo forskelligt fra person til person.

Mht. talen så lød jeg som en, der havde en kæmpe kartoffel i munden.. Læspede vildt meget.

• #3   26. dec 2011 Åh nej haha :-)) !!! Lyder godt nok til jeg går en svær tid i møde åbenbart ... Ved du hvad er koster ca ??

• Nicole J
    Nicole J Tilmeldt:
    feb 2011

#4   26. dec 2011 Det er ikke så slemt, hvis man bare har lidt tålmodighed. Det er jo en kæmpe stav man får ind i munden i starten - så talen kan godt lyde lidt sjov.. smiley Men efter en 12-14 dage kan man få den skiftet til en mindre, så mon ikke, det bliver bedre der? smiley

Jeg fik den lavet i København, der gav jeg 410 kr. for den.. De tog 350 kr. for at lave piercingen - men smykket kostede også noget.. Men ellers ligger prisen på en 500-550 de fleste steder. smiley

• #5   26. dec 2011 Okay .. Super smiley ! Må ind og kigge på det .. Er mere nervøs for den nål de skal bruge haha ..

• daniel d
    daniel d Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 3
    #6   26. dec 2011 De har nogen gange tilbud på det i "Artistic" , når det er praktikanter der laver den, og der står self Professionelle folk ved siden af og guider.. jeg var der inde og få min lavet for en 3-4 måneder siden, og jeg gav 175 kr for det smiley

• Nicole J
    Nicole J Tilmeldt:
    feb 2011

#7   26. dec 2011 Det var også den, jeg var mest nervøs for. Selve tangen generede mig slet ikke. smiley

Man danner også en voldsomt masse spyt pga. det kæmpe smykke.. Og du vil nok også komme til at få en underlig smag i munden lige i starten - hvilket er helt normalt. smiley Men smagen er altså ikke god. smiley

• #8   26. dec 2011 Tusind tak Daniel, vil gå der ind som det første i morgen.

... Nicole tak for Info haha :-)) .. Det får lige en til at tænke sig to gange om det skal gøres.. Men hva satan det vare vel ikke så langtid inden det går over igen

• Nicole J
    Nicole J Tilmeldt:
    feb 2011

#9   26. dec 2011 Som sagt; Ikke hvis man har tålmodighed. smiley
    Jeg overvejer som sagt selv også at få den lavet igen i januar, som ville være et lidt bedre tidspunkt. smiley Så det har da ikke afskrækket mig for ikke at gøre det igen.. smiley

Jeg tror da også jeg vil prøve den Artistic, når jeg kommer til Nordjylland igen..

• #10   26. dec 2011 Det må testes af :-)) ...

Kommentér på:
Tunge piercing Aalborg !

Annonce