1.362 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Tunge piercing Aalborg ! Tunge piercing Aalborg !
Nogle der har forstand på hvor det er bedst at få lavet .. Og billigst ?? Har endelig taget mig sammen efter flere år da jeg er mega nåleskræk nogle der har nogle gode fif til at få tankerne væk imens man skal have den lavet :-))) ??? Og hvor langtid efter man ikke kan snakke ordenligt ???
God jul og godt nytår til alle ...
0 synes godt om
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 31
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
Dagen efter jeg havde fået den lavet, tog jeg på MCD med en veninde.. Det tog mig en halv time bare at spise en halv bakke pomfritter. Måtte give op og købte en is i stedet for.
Jeg synes, det er vildt fedt med en tungepiercing... Men da jeg som sagt ikke lige havde tænkt det ordentligt igennem og fik den på et meget uheldigt tidspunkt, pillede jeg den altså ud, da jeg ikke gad sidde og spise yoghurt til en julefrokost mens alle andre spiste god mad..
- overvejer dog at få den lavet igen her til januar, da der jo ikke lige er så mange ting at tage hensyn til der. (:
Mange af mine veninder fortalte mig, at de synes, det var tangen der slemmest at have rundt omkring ens tunge, da den strammede. Jeg kunne slet ikke mærke tangen, men synes det gjorde ondt, da nålen gik igennem.. Men det er jo forskelligt fra person til person.
Mht. talen så lød jeg som en, der havde en kæmpe kartoffel i munden.. Læspede vildt meget.
sep 2009
feb 2011
Jeg fik den lavet i København, der gav jeg 410 kr. for den.. De tog 350 kr. for at lave piercingen - men smykket kostede også noget.. Men ellers ligger prisen på en 500-550 de fleste steder.
sep 2009
okt 2011
Følger: 1 Svar: 3
feb 2011
Man danner også en voldsomt masse spyt pga. det kæmpe smykke.. Og du vil nok også komme til at få en underlig smag i munden lige i starten - hvilket er helt normalt.
sep 2009
... Nicole tak for Info haha :-)) .. Det får lige en til at tænke sig to gange om det skal gøres.. Men hva satan det vare vel ikke så langtid inden det går over igen
feb 2011
Jeg overvejer som sagt selv også at få den lavet igen i januar, som ville være et lidt bedre tidspunkt.
Jeg tror da også jeg vil prøve den Artistic, når jeg kommer til Nordjylland igen..
sep 2009
Tunge piercing Aalborg !