{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afsoning kærshovedgård..
  • #1   27. dec 2011 Nu har jeg aldrig selv spjældet den før, men vil da gå ud fra at der er arbejde der, og at lønnen er relativ lav.

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   27. dec 2011 Hvis du skal i spjældet så skal du ikke have løn du burde give 5000 om dagen til staten så skal vi ikke betale så meget i skal
    Tag din straf som en mand du har jo selv lavet lort i den så må man jo tage de konsekvenser der kommer

• #3   27. dec 2011 Løn ?? det har du sikkert ikke fortjent smiley hvad har du lavet ???

• #4   27. dec 2011 Jette - Man får en regning stukket i hånden når man bliver løsladt..

• #5   27. dec 2011 jette p , skrid til afrika.. og bliv der, tak!
    xx x . jeg har smadret en fyr en på skallen, som overfaldte min kammerat.. bum 30 dage..

hmm om jeg har fortjent løn eller ej, skal jeg være usagt.. men kan sige det på en anden måde..
    jeg har taget min uddannelse, jeg har et arbejde jeg passer hver dag. jeg klager skam ikke ..
    jeg har job når jeg kommer ud igen. såeh... læste bare på nettet man fik løn for sit "arbejde" derinde..

• #6   27. dec 2011 Det er også latterligt at man får dom for at smække en person en. De må sgu lige ændre loven omkring vold.

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

#7   27. dec 2011 Hvor griner Jeg har bare fundet et billed på nettet og set ind og straks dømmer folk ha ha
    Men det beviser jo hvor lille hjernen er og den lille smugle der er har så heller ikke fungeret optimal Det er da for griner jeg kan de hurtig ændre mit billede så det er dig der er på Michael

• #8   27. dec 2011 Bette !
    Ja det er forfærdeligt at voldsmænd skal have deres straf, lad os ændre loven og samtidig kan vi også lige gøre bankrøveri, voldtægt med mere lovligt

• #9   27. dec 2011 Griner Jette

• #10   27. dec 2011 David - Nu var det ikke det jeg mente smiley
    Jeg mener at en på hovedet er iorden hvis der er en god grund. Ligesom man gjorde i de gamle dage. Selvfølgelig skal man straffes hvis det er flere slag og spark man giver en person eller hvis man bruger våben, men at manden giver en person EN på hovedet for at beskytte sin kammerat synes jeg kun er fair.

• #11   28. dec 2011 Så ham fyren der må jo lade vær med at spille op hvis han alligevel tuder..

• #12   28. dec 2011 Bette !
    Man må altid lave en civil anholdelse, hvis der er nogle der vil gøre skade på andre, og dette straffes ikke, men hvis man er i byen og ens kammerat kommer op og slås og man hopper med så skal man sgu straffes, det der "øje for øje og tand for tand" princip er vi i Danmark gået fra for mange år siden.

• #13   28. dec 2011 Han skrev hans kammerat blev overfaldet. Derfor synes jeg da kun det var på sin plads han smækkede ham en smiley
    Og det burde sgu være øje for øje tand for tand.

• #14   28. dec 2011 Bette !
    Han har gjort et eller andet som han ikke skulle og det bliver han straffet for og ang din holdning til selvtægt så syntes jeg at du skal smutte til Saudi Arabien, hvor de deler dine holdninger.

• #15   28. dec 2011 David - Kom lige ned til jorden og træk vejret en ekstra gang.

• #16   28. dec 2011 Bette !
    Jeg syntes bare at det er utroligt at så mange har en sådan middelalderlig tankegang til straffeloven.

Hvad nu hvis ham han slog ikke havde slået han ven? skulle han så straffes med et slag i hovedet?

• #17   28. dec 2011 Hvis personen ikke har gjort noget, så nej

• #18   28. dec 2011 Har hørt man bliver kneppet i røven dernede

• #20   28. dec 2011 Hvordan kan folk sidde og sige han ikke tager sin straf som en mand bare fordi han vil vide hvordan det sted han skal tilbringe den næste månede er, og om man tjener noget på det man laver? Slap dog af....

Desuden så synes jeg sgu vores verden fungerede bedre dengang det var øje for øje tand for tand end det gør nu....
    der bliver kun flere og flere kriminelle og de bliver hårdere og mere extreme, hvis i synes de skal ha en straf? Ja.. så er danmark sgu ikke landet i skal til. vi er alt for bløde og vores fængsler er ren ferie, mad på bordet hverdag, bad, tag over hovedet, en seng et tv, der er alt.
    nejnej du.... fængsel i danmark er sgu ikke den største omgang straf jeg kan komme på.

• #21   28. dec 2011 ... Som alle andre steder smiley ca 7-800 hver 14 dag også der forskellige opgaer du kan,

Ude opgaver , salte og fælde træer passe udendørs ting,
    ved ikke om der nogle dyr der men hvis der er så skal de også passes,

Søby har garnertni så der også arbejde der over, så der gang vagt men det noget som du kan blive ved og snakke med dem som er på din afdeling, der er højst sansyneligt en.

så der noget "skole" it ting osv osv, men du skal jo kun være der 1-3 måender så det overlever du jo nok lidt arbejde det værste er der mange fælles pinde der oppe smiley

• R N
    R N Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 66
    #23   28. dec 2011 Hvis du kun fik 30 dage slog du ikek hårdt nok smiley

• #24   28. dec 2011 det er et stille og roligt sted for det første skide god mad og faciliteter, det er forskelligt hva du bliver sat til og lave der over og hva lønnen er der er træ værksted bla mener det gir ca 800 i ugen men regn med og ligge der omkring, i løn men det nemmeste og blive sat til er og blive gangmand i den afdeling hvor du bliver sat der skal man kun lige vaske gulv om morgen også har du fri indtil vognen skal hentes ved køkkenet til frokost køre den tilbage igen når i har spist også har du ellers fri resten af dagen nem måde og tjene din løn på, men ellers er der badminton,mini golf,træningslokale,fodboldbane, og mener der er lavet fast tv på værelserne nu her men hvis du har en ps3 eller xbox så ta den med så går tiden lidt hurtigere. og hvis du kan spille poker eller 500 så kan du tjene lidt ekstra om aften da det er en af de ting man fordriver tiden med men god tur og tiden går hurtigt der oppe smiley

• #25   28. dec 2011 til david s lige for en god skyld jo du kan godt selv blive anklaget hvis du laver en civil anholdese for du skal tænke godt over hvordan du hendvender dig til personen og hvis du tager fat i ham og prøver og holde ham fast kan du godt risikere at der kan blive dømt for du har brugt unødig magt også ender du selv med en voldsdom og sikkert en form for erstatning til ham du ville lege politi overfor ligefor og gi dig noget og tænke over inden du begynder på og ville ´´anholde´´ nogen

• #26   28. dec 2011 Fodlænke er ingen mulighed når man er dømt for vold fik jeg afvide.

• #27   28. dec 2011 Michael ; det er en værre røver. Har du arbejde, får du fodlænke på hvis du selv søger det. Det er 100% sikkert. Har selv haft det, pga vold.

• #28   28. dec 2011 Medmindre du har haft den på før, inden for de sidste 2år. Og det lyder det ikke som om umiddelbart. Skynd dig at ansøg om den lænke i en djævlens fart:)

• #29   28. dec 2011 Ja kender flere der sidder med fodlænke for vold smiley

• #30   28. dec 2011 Selvfølgelig kan du sgu da få en fodlænke! smiley
    Når man får under et halvt års fængsel skal man sgu bare benytte lejligheden smiley

• Jette P
    Jette P Tilmeldt:
    jan 2011

#31   4. jan 2012 Smid da ham ind og lås og knæk nøglen

Kommentér på:
afsoning kærshovedgård..

Annonce