1.020 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Flirt i fitnesscentret fra den virkelige verden Flirt i fitnesscentret fra den virkelige verden

Jeg er en torsk.

Hun var ikke mere end lige trådt op på crosstraineren, før jeg fik øjenkontakt med hende. Jeg beherskede mig ved ikke at sende hende "elevatorblikket" for ofte. Kort tid inden jeg skiftede maskine, lykkedes det mig at få øjenkontakt med hende endnu engang og her taler jeg 10 sekunder uafbrudt øjenkontakt. Jeg var ikke i tvivl, om at det var gensidigt flirt. I samme øjeblik, som jeg havde skiftet maskine valgte hun ligeledes at motionere på en anden maskine.

Hun var på min højre side dvs vores øjenkontakt kunne bibeholdes. Jeg fortsatte min træning, i mens jeg i hærdigt forsøgte at abstrahere fra vores flirt. Hver gang jeg stod op på motionscyklen, lod jeg mine øjne glide til højre for at få øjenkontakt med vidunderet, og det gik som jeg havde håbet.

Jeg gjorde mig færdig, for bagefter at gå en tur på løbebåndet. Naturligvis på løbebåndet ved siden af det hun stod på. Jeg følte, at jeg havde spildt min chance for, at komme videre eller også svigtede mit mod til at tage initiativ.

Jeg forlod træningshallen og gik ned i omklædningsrummet. Da jeg kom forbi motionsrummet for at forlade fitnesscentret, var hun desværre gået, og nu havde jeg endegyldigt passeret chancen for at høste frugterne af vores flirt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flirt i fitnesscentret fra den virkelige verden
Kommentér på:
Flirt i fitnesscentret fra den virkelige verden

Annonce