{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvågning station 2 igår
  • #1   3. jan 2012 anpr = Automatic number plate recognition

Jeg synes det er genialt !

Vi burde straks få det i danmark ..

• #2   3. jan 2012 Det var det, det hed ja:)...

Ja det er super genialt lavet, dog har det jo en del brister medhensyn til parkeringsbøderne som vi kunne se igår, men ja det er super smart at man kan følge folk i en bil med stjålene plader, rundt på kameraerne...
    Problemer er at i Danmark vil folk ikk med god vilje acceptere at være så overvåget som de er der ovre... er jeg ret overbevist om..:)

• #4   3. jan 2012 Ja det er rigtigt det kan skabe et problem mht de parkeringsbøder m.m.

Men overvej fordelene ... Et system kan altid udvikles og forbedres, men jeg synes det er en god start og at vi burde få det i Danmark ..

• #5   3. jan 2012 Systemet ville være en go ting herhjemme ligesom det er i UK... MEN synes bestemt ikke det skal indføres herhjemme før det virker 100%.... ellers ender det med at der skal bruges en masse ressurcer og KR på at forbedre det...

• #6   3. jan 2012 Må indrømme at jeg syntes at den engelske måde er lige i overkanten efter min mening men syntes at det er smart til det formål de bruger dem til på motorvejen og til at tjekke efters stjålende plader og biler..

Kommentér på:
Overvågning station 2 igår

Annonce