1.003 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Efterlysning af 4 kaniner Efterlysning af 4 kaniner

Taget fra facebook

"Vi har brug for hjælp. Vores kaniner bliver stjålet fra os - i løbet af ca. 2 uger har vi mistet 4 kaniner, og vi er overbeviste om, at det ikke er rovdyr. Vi er meget, meget kede af det, og vi har selvfølgelig politianmeldt det. Hvis nogen hører noget så vær søde at kontakte os. På forhånd tak fra Kaninasylet.

Idag blev vi desværre 120 % sikker på at det var mennesker og ikke andre dyr. Har haft mistanke længe. Men i dag da vi skulle give mad i haven fik vi desværre et stort chok. Buret hos søde dejlige Sofie , som er 110 % sikkert voiler over alt og lignede, var taget bare totalt smadret. Kan nærmest se at der har været en og sparket en fod i gennem taget. Det er umuligt for noget dyr at hverken at grave sig ind eller ødelægge taget som det var.. det er desværre 120 % nogle idioter der har lavet det. Håber for os ( og ikke for dem ) at vi en dag finder ud af hvem det er"

Deres hjemmeside er: www.kaninasylet.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning af 4 kaniner
  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #1   11. jan 2012 Hold øje med det lokale pizzaria om deres skinke ikke smager eller ser ud som det plejer.

• #2   11. jan 2012 dem finder du 100 % sikkert aldrig, igen, tror sku ikke de er i live idag, de nok blevet brugt til slangefoder, slagtet til katte foder, eller et par gode kanin bøffer, frikadeller, desværre.

• #3   11. jan 2012 *De

• #4   11. jan 2012 Hvem gider at stjæle kaniner, det får man da ikke noget ud af?? smiley

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #5   11. jan 2012 Hvem gider stjæle ænder fra den lokale andedam hvor de er fedet op med gammelt brød? Det gør nogen åbenbart for der forsvinder mange ænder og svaner omkring højtiderne. Så ja kaniner sikkert os.

• #6   11. jan 2012 det som jeg skrive Jelle,
    til mennesker er 4 sikkert nok store kaniner, 1 uges med, hvis ikke mere.
    slanger, hvert fald 1 par måneder.
    katte, jah, der er der nok også et par måneder,

så der har man alligevel sparet nogen penge jo smiley

• #8   11. jan 2012 Anders, jeg tror de er blevet mishandlet, eller som du siger; endt som mad.

Dog kan jeg ikke se hvorfor de tager kaniner på den alder, hvis det er til mad til dyr eller mennesker. Kødet er bedst når kaninen er under 10 mdr. så hvorfor tage en kanin på over 6 år.

Jeg ved virkelig ikke hvad der er sket med dem og vil helst ikke tænke på det, jeg synes bare det er synd for Anne og Peter som ejer dem.

• #9   11. jan 2012 hvis det til dyr, som fx. slanger så en på 6 år et godt bytte, hvis slangen er stor nok.

min lære for kaniner af til kattefoder mig som jeg for fra en avler, de er også godt store, og kattene er glade for det.

til mennesker det ved jeg ikke helt, har aldrig spist kanin, men har set fodre kaniner før, og de ellers godt fodret op, smiley

og mishandling, er også en mulighed desværre smiley

men ja, det er da synd for dem, det synd for alle at miste sit dyr, selvom det er en kanin.

• JMM
    JMM Tilmeldt:
    dec 2010

Følgere: 17 Svar: 29
    #10   11. jan 2012 Hvem der gider stjæle kaniner??

Folk der vil have gratis slangefoder, levede "bytte" til deres hunde, eller bare folk der synntes det sjovt at slå dyr ihjel...

Man stjæler bare ikke dyr, længre er den ikke!

• #11   11. jan 2012 josefine,

det gør nogen åbenbart, og det kan man nok ikke lave om på, og det gælder jo alverdens dyr der bliver stjålet.

• #12   11. jan 2012 at stjæle et levende væsen, det er jo sygt.
    og så oveni købet gøre sig til tyv for et par kaniner? de bliver jo givet væk.

• Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 125
    #13   11. jan 2012 kanin smager faktisk fint lidt lige som lylling. men derfor behøver man jo ikke at stjæle dem.

• #14   12. jan 2012 Nej, jeg synes det er noget svineri at stjæle fra andre. Og så at stjæle et levende væsen - det er godt nok svinsk. De tænker jo hverken på dyrene eller ejerene.

• #15   12. jan 2012 Men ja, kanin smager ganske fint.

Kommentér på:
Efterlysning af 4 kaniner

Annonce