Engelsk stil, kommentar?!?! {{forumTopicSubject}}
What is Success in Life?
How do you feel about the poem?
I agree with a lot of the things which have been written. Especially this sentences:
To leave the world a bit better. Because if everybody left the world a bit better, the world would be a very great place to be. And this sentences:
To know even one life has breathed easier, because you have lived. Because if you have a deep heart and a good soul, you are going to heaven and it means a lot for many people. Maybe it is tuff said, but then you can die happy about yourself. You also have to laugh often and much, to have success as it is written. If you are going around sad and angry all the time, you don’t ‘live’. Then it is a very boring and sad life you have lived, and not a life you can be proud of and look back on and think: Well, I lived like I wanted to and I loved my life and so on.
What would make YOU feel successful?
I think I would feel successful with a great education, a loving family and freedom. To have a man and children, who love you more than anything else. And if I could achieve something in my life. Make a difference for some people. To achieve a goal. Or just experience how really to live. Feel that everyday is worth gold and you have something to live for, and when I wake up, my first thought would be: Yes, another great day I look forward to.
Many people would appropriately say: If I have a lot of money and a big beautiful house, I would be successful. That was also my first thought, but money is not everything. If you look at the famous stars like Britney Spears, Whitney Houston, Amy Winehouse and Lindsay Lohan. They have a lot of money, but live as if they don’t want to. It is terrible to see how they treat their children and family and so on. They are drunk almost every day, they are taking pills and do not have their life under control at all. Maybe they feel successful, but I don’t see them as ‘successful’. I think it is better not to be famous, than to be famous. Famous people do not have a private life; they are being watched all the time. But it is still not a reason for the way they act.
Hvad synes I?
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.148
nåmen,,, this sentences
skal enten være these sentences eller this sentence
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.148
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 17 Emner: 285 Svar: 2.078
Ja ..
Mærkeligt nok . Men vores lærer er mærkelig og dårlig .. Den skulle være mellem 350 og 450 ord, den er 417 tror jeg
jul 2007
Følger: 1 Svar: 6
jul 2007
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
Men jeg synes da ikke det er helt slemt, dit engelsk er da i hvert fald bedre end mit =)
jul 2007
A hvad ?
jul 2007
mar 2007
9 .. ikk 8
jul 2007
jan 2007
Hvis alle mennesker forlod verdenen en smugle bedre, ville verdenen være et meget dejligt sted at være i.
Det er ret nemt at forstå, men det giver endnu bedre mening hvis du ser hele digtet i stedet for et udpluk bare =)
mar 2007
Jo .. For dem som går i 8 nu på vores skole , er til at brække sig over!
jul 2007
Jacob ! ved godt hvad det betyder. Men det er ikke sprogligt korrekt
jan 2007
Men jeg kan nu godt huske den der sætning tror jeg (var ret glad for den haha) og mener altså den stod helt grammatisk korrekt osv. i stilen, Maria er du sikker på den er ordentlig skrevet af ?
Nååh jeg går i hvert fald i seng nu =)
godnatten =)
mar 2007
Ja det er den ..
mar 2007
tak
Piratos
Er jeg ude mærket godt klar over
Engelsk stil, kommentar?!?!