{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4 signal pludselig forsvundet
  • #2   13. jan 2012 Hmm ok. Prøver lige at gendanne smiley

• #4   13. jan 2012 mit net på min htc incredible s har ikke haft data forbindelse eller ret meget alm forbindelse de sidste 2 dage smiley

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 39
    #5   13. jan 2012 Min gør det samme.. har TDC, hvilket teleselskab har i?

• #6   13. jan 2012 Jeg har døjet med dette problem i snart et år. Det er en 4'er. Det er uden tvivl første eneste og sidste gang jeg køber et Apple produkt.
    Jeg ér slet ikke i tvivl om at det simpelthen er antennen i det lort, som er problemet.

Jeg har prøvet alt nu. Alt fra et nyt sim kort, til at jeg fik Telia til at genstarte nettet. Intet virker.

Og det sker flere gange om dagen at jeg mister forbindelsen i en samtale, eller at folk skal ringe op 5 gange før de kommer igennem til mig

Og så skal det også lige nævnes at min bedste kammerats gør det samme, min kærestes gør det, og min søsters.

Skod telefon. Så nemt er det. Det er de sureste 5000 jeg har brugt!!!

• XFX P
    XFX P Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 22
    #7   13. jan 2012 det har ingenting med antennen at gøre.. det er simpelthen en hardware fejl i telefon delen.. den skal ind til rep...

• #8   13. jan 2012 har oister men de kører både på 3 og tdcs netværk

• #9   13. jan 2012 XFX : det kan du simpelthen lige svare på? Så kan jeg fortælle dig at den har været til rep, UDEN nogen konstateret fejl!!

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #10   13. jan 2012 David, prøv at sende den ind igen, istedet for at give op.

• #12   13. jan 2012 Carsten : Nu har jeg kæmpet i et år. og syntes vidst jeg har prøvet det hele. Den ryger i skraldespanden når jeg får min 8800 Arte igen.

• #13   13. jan 2012 Icon : Jeg køber en tlf i den tro at lortet virker. Og det har den ikke gjort i et år nu. Den har været til rep uden nogen fejl. Så selvfølgelig sender jeg den ikke ind igen og får endnu en regning for det.

Og hey knægt, jeg siger lige nøjagtig hvad der passer mig, hvor det passer mig, og når det passer mig!!!!

• CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #14   13. jan 2012 David, hvis du har haft den et r er der reklamationsret på, og så får du ikke en regning på en reperation smiley

• #15   13. jan 2012 jeg har ingen problemmer med min iphone 4s

• #16   13. jan 2012 Nå okay. Men nu er problemet jo at der ikke er noget mekanisk galt med den. Ergo, regningen for eftersynet er på mine skuldre.

• #17   13. jan 2012 Hej igen.

- Har faktisk til min egen overraskelse fået mit signal til at virke igen.
    Satte mit datanetværk til, hvor jeg ikke var tilsluttet et trådløst netværk, hvor jeg derefter restartede (sluk+home knap). Derefter fik den langsomt signal igen smiley

Kommentér på:
Iphone 4 signal pludselig forsvundet

Annonce