{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo butik (grej) i KBH ?
  • #1   17. jan 2012 mener slet ik der ligger nogen steder på sjælland men kig coldsteel ellers køb over nettet fra tyskland det er en del billigere men hva skal du bruge af udstyr da

• #2   17. jan 2012 Plejer og bruge tatto.dk (coldsteel)
    Men tingene tager 3 dage om at nå frem (til Bornholm)
    Skal til KBH i weekenden, og tænkte jeg skulle ha noget stencil papir, nogle små kopper og sådan nogle småting smiley

• #3   17. jan 2012 mener desværre ik der er nogen i kbh området så skal du få det sendt til en du kender i kbh så er det der dagen efter jo hvis det er bestilt inden kl 12 mener jeg det er

• #4   17. jan 2012 Hvis du bare skal have lidt småting, så tror jeg da næsten at en tattovør vil sælge dig det, så længe du ikke skal bruge så meget. smiley

• #5   17. jan 2012 er ik særlig tit tattovøre er glade for ´´så kaldte hjemmetattovøre eller køkken tattovøre´´ så tvivler på det desværre og jeg bor lidt for langt fra kbh til og ku hjælpe

• #6   17. jan 2012 Mr T : Hvis jeg bestiller nu, så sender de imorgen tidlig, så har jeg det først fredag smiley bestilte en pakke igår, og den kommer først imorgen.. så længe går det fra jylland til bornholm smiley totalt øv smiley

Kommentér på:
Tattoo butik (grej) i KBH ?

Annonce