{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny mobil
  • #1   18. jan 2012 Jeg sidder altså indenfor..

HTC er noget pis og går i stykker..

Køb noget Sony-Ericsson, LG, Samsung eller sådan noget..

• #2   18. jan 2012 Samsung Galaxy SII der er får du rigtig meget mobil for pengene..

• Peder R
    Peder R Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #3   18. jan 2012 Brian: Hvis det var så dårligt, ville de ikke være så store som de er i dag...
    Tonni: Jeg har en HTC Desire HD, og har haft den i et år.. Det er den absolut bedste telefon jeg har haft... Jeg har haft både iPhone, samsung, Nokia og Motorola..
    Jeg skifter min Desire HD ud med en THC Sensation XL på fredag fordi den er nyere og har større skærm...

• #4   18. jan 2012 Hahaha flot at nævne nogle mærker som er lige så skod som HTC..

Samsung har været skod men de laver nogle af de bedste på marked lige pt..

Jeg taler af egen erfaringer.. Mig, min bror, min mor og søster har alle haft HTC telefoner og de går i stykker hele tiden.. Skod telefon..

• #5   18. jan 2012 HTC er LORT

Køb en samsungs GS2 , den er satme lækker..
    min svoger har den også, og skærmen må man sige, den er BARE mums...

og med sammenligning, så jo, den er bedre end iphone 4s, da telenor har begge hængene.. hehe

• #6   19. jan 2012 HTC er det værste lort..!

• #7   19. jan 2012 Jeg har haft HTC siden de kom frem tilbage i 2002 og jeg har kun haft 2 modeller der gik i stykker.. den ene var selvforskyldt, den fik fugtskade.. Den anden var min Desire Z som brokkede sig over noget Wifi.. Ellers har jeg aldrig haft problemer med dem ..

• #8   19. jan 2012 Samsung Galaxy S 2 eller note

• #9   19. jan 2012 Altså.. Min far havde sin htc desire i 2 år uden problemer, den fungerede hel fint smiley Personligt syntes jeg bare Sence er virkelig forfærdelig at se på, ligner noget for børn smiley Havde en gs2 og det var sgu en dejlig mobil smiley

• #10   19. jan 2012 Mathias V

Der har jeg det jo så netop omvendt smiley Sense er for mig det stilrene der er ens over det hele, hvor TouchWiz som SGS2 kører med har alle mulige forskellige farver og det hele, som sådan nogle lego klodser .. smiley men det er jo en smags sag !

• #11   19. jan 2012 Dalle V:

Det helt sikkert subjektivt! smiley

Men syntes bare det er mere stilrent med lidt kanter som TouchWiz har, hvor imod alle de runde kanter som er på Sense ligner noget fra en Wii af smiley

Men må indrømme er nu mere til Ios smiley

Sorry for OT smiley

• #12   19. jan 2012 Dalle - ikke for noget men er du helt multihandicappet ?
    du kan customize den så den ligner, ja, hvad du vil have den skal ligne.. sindssygt dårlig begrundelse..

(der sætter HTC så lidt grænser, desværre)

• #13   19. jan 2012 Nicki N

Det var jeg så ikke klar over.. Ligesom du åbenbart heller ikke er klar over at du kan customize htc sense ligeså meget du vil.. ! Så jeg ved ikke lige hvad det er for nogle grænser du snakker om

• #14   19. jan 2012 Nicki N

Og hvad sker der for den sviner jeg lige fik smidt i hovedet?

• #15   19. jan 2012 Dalle - det var nu ikk ment som en sviner, (og nej, sense understøtter ikke de samme tin (medmindre man er pillefinger og har mere tid) den grænse )

Men man kan generelt sige at ALT med Android kan nemt laves noget på, dog kræver det nogle gange lidt mere arbejde... hehe

IOS kan også sagtens leges med, MEN det tar hjernedødt langt tid at jailbreake den i forhold til du ¨bare¨ lige klikker er par gange på Android så er det fikset...

Problemet er det at de fleste mobil og tablet producenter ligger et skin over, som skal samarbejde med android OS, og dette gær dem langsommere (derfor Sense har det, da deres hardware eller lakker lidt)
    dette problem ses ISÆR og TIT på en Samsung Galaxy Tab PT1000, som har modtaget megen kritik for dette..
    Men installere du 3.1 HC på, UDEN skin så funker den.. hehe

Dog ville jeg da gerne selv købe den, da jeg ved det er noget som kan fixes, men det sætter da klar et minus på listen, ligsom HTC flyer gør, da jeg syntes den faktisk har nogle gode features, som du selv siger, den er stilren, men det tar sku også og bliver lidt FOR stilrent.. hvorimod Apple er virkelig holdt simpelt (std) og dette irretere mig grusomt.. men samtidig, de gamle android versioner (til mobiler) på tablets som hele 2. versionen havde begrænset sider, for små ikoner osv osv.. dette kan også nemt fixes med et lille program, men har flyer så til fordel at dne ikke behøver...

Kommentér på:
ny mobil

Annonce