{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

Hardcore _
Hardcore _
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 340

Koi tattoo pris? {{forumTopicSubject}}

Først godmorgen til jer der er oppe nu.

nå, men har gået med tanken om at få lavet min næste tattoo og det bliver en koi fisk på armen.
Den bliver lavet i farve, og fylder ca. hele nederste del af venstre arm..

Skal have snakket med en tatovør Idag eller imorgen, men ville lige høre hvad i tror sådan en koster? Ikke at prisen er et problem, men bare så man ca. har en idé om hvad det bliver.
Har en idé omkring de 5000 hvis ikke mere, eller er jeg helt ved siden af?
Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koi tattoo pris?
  • #1   2. feb 2012 Jeg skal have lavet en hos min kammerat og det er selvfølgelig billigere og jeg har fået en pris på 2500 for at få lavet en rimelig størrelse på benet smiley

• #2   2. feb 2012 Kenned - Nu kender jeg ikke din kammerat, men det lyder som den dummeste løsning nogensinde! Man skal SJÆLDENT få lavet tusser af sine kammerater, selvom de har tusset i mange år..

Fik lavet min ene arm af en kammerat, for 6år siden ca. og har fået den rettet hos min egen tatovør den dag idag, fordi det ikke var specielt godt.. Hvis man vil have noget der ikke bliver som det man går og drømmer om, så vælg en dygtig tatovør, selvom det er dyrere..

Det er bare mit råd, udfra egne erfaringer.. Men som sagt kender ikke din kammerat, tvivler dog alligevel på, at du ikke vil komme til at fortryde at du ikke gik til en ordentlig tatovør.. Og NEJ, bare fordi man har en tattoo shop, er ikke ens betydende med at man er vildt dygtig..

Har ikke mere at sige, udover TÆNK JER OM! smiley

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#3   2. feb 2012 Hat tattoos i forvejen, ingen køkken lavet. Hvis du nu læser så skriver jeg også at pengene ikke er problemet. Vil bare germe gave en idé o
    Hvad det ville blive.

Så hvis du nu læste ordenligt Danni K så ville du ikke skrive i flertal.

• #4   2. feb 2012 Nu er det hverken en køkken tattoo men i et ordentligt sted, alle forhold er i orden - det er min kammerat der har lavet de 2 jeg har på armen og han lever af det ergo så er det også i orden? smiley

• #5   2. feb 2012 Jeg har en half-sleeve. Med en koikarpe, to lotuser, noget winding og mønster, som jeg fik lavet sidste år. Den gav jeg 6000,- for og det tog omkring 20 timer.

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#6   2. feb 2012 Kenned B. Bare den nåde du skrev det på, så forstod jeg det somme køkken tattoo, beklager jeg var lidt for hurtigt ude, for det ser sku godt ud smiley

Sven J. Det var sku billigt, havde regnet med det ville koste omkring de 10 for sådan en. Det som du siger du har, var præcis det samme jeg havde tænkt at få lavet, men har valgt blomsterne fra. Kommer sikkert på et tidspunkt alligevel, og dåner det ikke en Lotus blomst jeg skal have.
    Hvor lang tid tog koikarpen?

• #7   2. feb 2012 Men som sagt det er min kammerat jo ergo - så får jeg det billigere smiley

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#8   2. feb 2012 Det er sku også meget lækkert smiley

• #9   11. feb 2012 Kenned - Fordi han har en butik, og fordi han lever af det, betyder ikke at han er pisse dygtig.

Kommentér på:
Koi tattoo pris?

Annonce