{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Nicole W
Nicole W
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30

GHD glattejern i England {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg bestilt et ghd glattejern i england hos lookfantastic.com skal jeg være bange for at den tages i tolden eller skulle den komme hjem til mig helt uden problemer?.. Og vil den blive bragt hjem til min adresse, eller vil den bare ligge på det lokale posthus?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GHD glattejern i England
  • #1   6. feb 2012 da det er en .com adresse tror jeg ikke det er england men usa og så er der told på ja smiley hvis varen bliver sendt fra england er der ingen problemer

• Bam
    Bam Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #2   6. feb 2012 Der komme ikke told på varer fra et andet EU land. Mht hvor pakken skal hentes/eller kommer til døren, kommer an på hvem/hvordan det er sendt

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #3   6. feb 2012 Siden er Engelsk, så der er ingen problemer.

• Nicole W
    Nicole W Tilmeldt:
    dec 2008

#4   6. feb 2012 Jeg har betalt med pund i hvert fald smiley men hvis den leveres til posthuset hvordan kan jeg så vide den er ankommet'?

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #6   6. feb 2012 Nicole - De bringer vel pakken hjem til dig? og hvis du ikke er hjemme smider de en seddel, hvorpå der står, at du kan hente den dagen efter på posthuset.

• #8   6. feb 2012 man skal også lige være opmærksom på at der er et par øer i britanien der IKKE ER MED I EU.......

så hvis firmaet er fra en af disse øer, så får du lige en gang told og moms oven i hatten

• #9   6. feb 2012 Julie P så er det da nemmere bare og skifte stikket smiley det har jeg gjort på de elektriske ting jeg har fået fra england

• Nicole W
    Nicole W Tilmeldt:
    dec 2008

#10   6. feb 2012 Tak for alle svarene smiley de var til stor hjælp smiley

Kommentér på:
GHD glattejern i England

Annonce