1.075 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Bryst operation Bryst operation

Er der nogen herinde som varmt kan anbefalde nogle skide dygtig kirurger bl.a god behandling...

Er meget interesseret i at vide mere omkring Hc. andersen privat hospitalet, har fået det anbefaldet af nærmest alle.

Men også Københavns plastik kirurgi klinikken.

Så er der nogen der har fået lavet disse steder? Både negative og posetive oplevelser? Bl.a hvordan resultatet er blevet efter 3 måneder..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryst operation
  • #1   6. feb 2012 jeg har fået lavet ved hc andersen privat hospital !
    har kun godt at sige om dem! ingen ar overhovedet smiley og de føles så naturligt! kan varmt anbefales og de er utrolig søde derinde både før og efter oprationen!

• #2   6. feb 2012 Kender en der har fået lavet sine der og de er rigtig flotte..

Hun sagde det kun ku anbefales der.. God service og information.. smiley

• #4   6. feb 2012 29.500

• #6   6. feb 2012 nej 29000 for oprationen og 500 for forundersøgelse smiley

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #8   6. feb 2012 29.000 ikke slemt?

Man kan få en fornuftig bil til de penge?!

• #9   6. feb 2012 Snacky

Så enten kan man få legetøj eller en bunke rust ? smiley

feb 2010

#10   6. feb 2012 Det sku begrænset hvor meget legetøj der er i et sæt plastik kasser smiley De skal jo også til service efter 10-15 år, hvis jeg ikke huske galt smiley

• #11   6. feb 2012 Alt legetøj ska efterses.. smiley

Og er sådan set ligeglad med om de er lavet eller ikk.. Bare pigen er tilfreds og de er pæne smiley

• #13   6. feb 2012 Og det er ikk engang løgn..

Min x havde b skål og var helt vild efter at få dem lavet..
    Og sagde til hende at hun ikk sku gøre det for min skyld men hendes egen..

Når pigen er tilfreds med sine bryster kan man se det på hende.. Og for mig betyder det intet om de er store eller små.. Bare de er pæne og jeg må lege med dem smiley

• #14   6. feb 2012 hellere den ægte vare og 29500 kr i baglommen.. Medmindre de er så små at det går mentalt ud over personen selv..

feb 2010

#16   6. feb 2012 Store patter er os godt smiley

• #17   6. feb 2012 Inderst inde tror jeg de er skide ligeglade bare der er noget..

Men nogen kan godt li store bryster fordi det gir former.. smiley

• #18   6. feb 2012 Nej .. De kan blive for store ( tager lige eksempel LINSE KESSLER ) No Go , Så hellere små håndformede

feb 2010

#20   6. feb 2012 Sagde også store - ikke vulgære.

D-E evt. dobbelt D og E. Så er det fornuftigt smiley

• #21   6. feb 2012 Hvis det er mere end jeg kan have i hånden så synes jeg det er for stort men det gør mig ikk noget.. Men optimalt vil være en C skål..

• #22   6. feb 2012 hun har sikkert bly i røvbalderne for at kompensere for vægten smiley

• #23   6. feb 2012 Brian O'Conner !

Har du så små hænder smiley

• #24   6. feb 2012 Søde aka. Susi R

99% sikkert , det kan jo også være af kosmetiske grunde , eller fordi de rent faktisk er for store.

• #26   6. feb 2012 Kan uden at blinke anbefale privathospitalet i Esbjerg. Ved ikke om dette er lidt langt væk, siden du selv foreslår de andre.

Men hvertfald, så er de super fantastisk søde.. Både kirurger og sygeplejerskerne som efterfølgende tager sig af dig. De er gode til rådgivning og siger fuldt og fast deres mening, hvilket jeg lagde stor vægt på hos min kirurg - viste han var interesseret i et godt resultat fremfor bare at tjene penge.. Der udover, så kommer sygeplejerskerne og tager af dig i hoved og r*v! Fra du møder inden operationen, til du tager hjem igen.

Og vigtigst af alt, så er jeg ovenud lykkelig for resultatet af mine. De føles naturlige, har en naturlig størrelse, samt arrene er næsten ikke til at se.

Jeg gav 39.000,- for nogle som ikke skal skiftes igen.. Så i sidste ende kan de ekstra par tusind jo godt betale sig, både økonomisk, samt det faktum at man ikke skal smerten igennem igen smiley

Hospitalet hedder Aleris og ligger i flere byer, men nu kan jeg jo kun udtale mig om hospitalet i Esbjerg smiley

• #27   6. feb 2012 JulesBaby

Og det er bare vigtigt.. En god røv er godt.. Bryster kan altid købes.. Right smiley

• Kasper  H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 27
    #30   6. feb 2012 Danica klinikken har nogle på udsalg. smiley

• #31   6. feb 2012 Snacky : så er der os der allerede har en bil fra 2006 og derfor ikke behøver at tænke på det smiley

Søde aka Susi : Jeg er tilfreds med min krop som den er nu, men jeg ville ikke have noget imod at få lidt ekstra fyld foran.. Jeg gør dette for mig selv og ikke for at få opmærksomhed af drenge, som mange tror det er derfor piger får denne slags operation.
    Desuden skriver jeg ikke dette indlæg for kun mig.

Og til jer alle, så mange tak for jeres råd. Men snakkede nu mest om Hc. andersen eller Københavns klinikkerne. For at få en vurdering omkring resultater, hvordan deres arbejde er og hvordan man bliver behandlet. For min mavefornemmelse er lidt usikker på hvem og hvor :o)

• #32   6. feb 2012 Det heller ikke normalt de skal skiftes . Det kun hvis man selv bliver utilfreds senere hen ellers holder de evigt

• #33   6. feb 2012 ja det kan de også

• #34   6. feb 2012 Vil også anbefale HC Andersen klinikken og ved jeg Jules også vil..

Kommentér på:
Bryst operation

Annonce