Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dåbsgave...
  • #1   7. feb 2012 Et omvendt kors, det ville i hvert fald være specielt smiley

Og på den seriøse side, man kunne engang købe et stykke jord i en skotsk skov, på ca. 1 kvm, men det var nok til at få titlen Lord eller Lady of "blah blah" skovens navn.

Det kunne være ret fedt.

• #2   7. feb 2012 Har set man kan få sådan en fotoramme hos guldsmeden hvor man kan få indgraveret navn, fødselsdato mv. Det kunne da være en god gave smiley

Ellers så kan du i babysam få lavet et tæppe også med navn, fødselsdato, fødselsvægt samt fødselsmål (længde)

Det jo noget barnet kan gemme altid smiley

• #3   7. feb 2012 Lolwut: En af mine engelske kammeratger er blevet Lord, han har nemlig for 1kvm i Scotland:-P

Har engang givet en stjerne, men det faldt ikke i god jord hos forældrene, de smed de i skuffen og så var det glemt...

Stephanie: God idé den med babysam-kittet:-) Smykker og indgravede ting de nok af familien...

• #4   7. feb 2012 Men husk at bestille i god tid smiley Men ved ikke om du kan nå at få det inden søndag :S Det tager lidt tid før man får det.
    Har selv et tæppe til min datter, mener det tog et par uger. Men så kan du jo evt ta et billede af udstillingsmodllen så man kan se at hvad han/hun får af dig:)

• #5   7. feb 2012 du kan give hendes barnets bog smiley og så kan du skrive noget personligt i den smiley eks. du glæder dig til når hun bliver ældre alle de ting i skal opleve sammen hendes første cykeltur første ord. og når hun kommer i tenage alder første dans bytur osv osv. ???

• #6   7. feb 2012 Haha wtf, snerpede forældre. Men god stil at give et pentagram smiley

• #7   7. feb 2012 Min søns fik sådan en dåbs rulle i sølv hvor man kan gravere navnet onkelens navn og dato i den og så kan den åbnes på midten og så kan dåbs papiret ligge i smiley og så ligger den på et stativ så den kan stå
    Fremme

• #8   7. feb 2012 Rene S: Sådan en dåbsrulle tror jeg familie giver

Bella: Det var sq en god idé med sådan en bog. Det er min bedste kammerats søn, så kommer nok til at se mere til ham når han bliver ældre...

Lolwut: Snerpede nej, ligeglade teenagere ja...hehe

Stephanie: Prøver sq både babysam og ønskebørn, de må sq ha noget:-)

• #9   7. feb 2012 fik bl.a et flag på sølvfod med navn til min første søn og fik han også en sparegris "i form af en brændbil" i sølv

min anden søn fik bl.a også en sparegris " et skib" i sølv og det syntes jeg er en fin ting.. men husk... giver man en sparegris må den aldrid være tom når man giver den væk for ellers bringer den uheld... har jeg hørt.. så begge mine drenges sparegrise var der lidt mønter i...

• #10   7. feb 2012 stave/skrive fejl er som altid gratis...

• #11   7. feb 2012 Jeg gav min niece en cd med hendes egen godnat sang. Mener hjemmesiden jeg bestilte den på hedder vuggevisen (sidder på mobilen så kan ikke lige linke). Det er en sød sang, hvor dem der står bag bla synger noget med nu skal du sove lille "barnets navn". I cd coveret kan der skrives en hilsen og den obligatoriske remse med fødselsdato, vægt, længde osv, det bliver så printet på coveret:-).

• #12   7. feb 2012 Miss. behavin
    Ja den har jeg også til min datter, det en rigtig sød sang smiley

(link fjernet)

• #13   7. feb 2012 Til min venindes søns dåb, fik han et dåbsrulle i sølv smiley
    Da kan dåbsattesten ligge i, og man kan få den graveret hvilket er mest normalt smiley

• #14   7. feb 2012 da jeg stod fader til min niece fik hun bogen h c andersens eventyr - fortalt for børn, med et personligt brev skrevet på første side. samt brødernes grimms eventyr, med sangteksten "caroline" af neil diamond på første side.

de får jo alverdens legetøj og smykker og ligende, så synes bøgerne var rigtig brugbare + de blev lidt personlige

• #15   8. feb 2012 Nicolai: Enig...legetøj har de altid masser af, så prøver noget personligt.

Min kæreste havde set man også kun få en halskæde, så det bliver nok en halskæde eller dåbsrulle + en bog:-)

Kommentér på:
Dåbsgave...

Annonce