1.656 visninger
|
Oprettet:
post danmark hjælp {{forumTopicSubject}}
Jeg afventer en pakke og ved den er sendt afsted fra fik track & trace nummer.
Har ikke modtaget pakken endnu og min track / trace fortæller følgende på post.dk
7. februar 2012 02:08 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
8. februar 2012 06:46 Ankommet til omdeling 8620 Kjellerup
8. februar 2012 06:55 Udleveret til privat
Nogen der kan fortælle den der "udleveret til privat betyder", for har intet fået
feb 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 38
om den så er leveret forkert er jo ikke til at sige
skynd dig at tage fat i post dk imæds postbudet måske stadig kan huske pakken
vh
tommy
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 24
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 177
Har selv lige bestilt nogle sko hjem, hvor jeg ellers bad om at få det leveret privat, men de havnede på posthuset idag, hvor jeg kan afhente dem
Så din pakke er nødvendigvis ikke sendt til en forkert.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Hvis man selv skal hente den på posthuset, fremgår det af track and trace info'en at det er en pakke uden omdeling
dec 2007
På den side jeg købte mine sko, fremgik der ihvertfald ingen info om det Jeg fik derimod bare en kvittering fra posthuset sendt til min adresse.
dec 2007
feb 2011
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
Kunne se på track and trace at den var blevet afleveret, så ringede jo ind med det samme for at høre. De siger at den var blevet afleveret.
Vores nabo kommer så ind og spørg om jeg havde bestilt noget, og siger jo så ja.
De havde så afleveret den ved hende, fordi ingen var hjemme ved os.
Hun tog så imod den uden at skrive under på noget, eller noget andet i den still for den sags skyld.
Fik så heldigvis mine vare, men forhelvede man, havde vi ikke snakket med vores nabo, havde jeg ikke fået dem før en masse bøvl, og det ville sikkert tage uger, hvis ikke måneder.
De bryder reglerne engang imellem, og vi har nogle venner af familien der har været ude for det samme.
post danmark hjælp