{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig bil + billig forsikring
  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #1   16. feb 2012 RING RUNDT der er sku ingen der kan fortælle dig hvad du skal give, eller hvior det er billigt for lige netop dig. Der er så mange faktore der spiller idn på prisen

• #3   16. feb 2012 MISA DON'T KNOW SIR, WHATSA HERPA DERPIE LOL

• #4   16. feb 2012 Kunne godt være nogen lå inde med svar jeg kunne bruge ?

Ring rundt.. ja , har jeg tænkt mig imorgen smiley Men hvis nogen nu vidste noget... Ved ikke hvordan det fungere det hele smiley

• #5   16. feb 2012 Du kan også finde en ca. pris på nettet ved de forskellige forsikringsselskaber, men læg mærke til at prisen kun er vejledende og kan være meget anderledes når du ringer til selskabet.

• Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #7   16. feb 2012 ansvarsforsikring = lovpligtig
    Kasko = er en forsikring der omfatter en bil (tilbehør) [ikke lovpligtig]
    og det fungere bare sådan at du skal presse dem ned (lidt overtalelse) evt bruge at du har fået en pris der er lidt billigere ohså presse dem ned smiley et eller andet .. kreativt for at få prisen ned...
    jeg giver 9k i ansvar kun for min Pug 206 S16... smiley

• Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #8   16. feb 2012 og jeg er hos gjendsidige

• #12   16. feb 2012 Giver 3000 om året med kasko for min chevrolet spark smiley dog er det lidt dyrere hvis man er under 25. De ændre hele tiden deres vilkår, og ved ikke helt hvad betingelserne er nu.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #13   16. feb 2012 Hvad er jeres selvrisiko så på..?

Jeg har 0 kr på alle forsikringer

Betaler 1700 kr for konens Renault Twingo (2011) kasko og vejhjælp
    Betaler 3500 kr for min Ford Focus 1,8 tdci (2004). Kasko og vejhjælp

• #14   16. feb 2012 min på 9000 :S -

der er også vejhjælp, det får man gratis i 3 år når man køber en ny chevrolet smiley og efterfølgende får man det for 12 måneder ad gangen, hvis man køre til service på et chevrolet værksted.

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #17   16. feb 2012 Køb min Citroën ax 1,1 og få forsikring hos gf forsikring, så er du billigt kørende.

• #18   19. feb 2012 Jeg giver 6700 med kasko og har en selvrisiko på 1800... og jeg er førstegangsforsikringstager (er det et ord?). Startede dog et trin højere oppe end jeg skulle have gjort.

Kommentér på:
Billig bil + billig forsikring

Annonce