827 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Problem med iphone 3gs - What to do? Problem med iphone 3gs - What to do?

Jeg står her og er ved at være godt træt af min iphone for kan simpelthen ikke forstå hvad den fejler.

For en 1½ måned siden købte jeg en iphone bil lader til 50 kr i netto, var i den da i min fars bil og havde ikke meget strøm tilbage så tog den i brug med det samme og den virkede uden problem.

Så her for 3 uger siden skulle jeg kører min kammerat til viborg hvor jeg er ved at løbe tør for strøm eftersom jeg bruge gpsen og derfor finder laderen frem så jeg kan få strøm. Jeg sætter den til og smider den i iphonen og så begynder den at gå helt amok, hvor der kom appel loget frem, og så den "downloadings" proces midt i det hele. Fik det på en eller mærkelig måde væk og så slugte strømen noget hurtigt.

Efter den episode var den helt død, men efter ha sidder i laderen nogle dage kom der liv i den igen, men batteriet holde max 5-6 timer på standby, så gik ud fra batteriet var dødt.

Jeg har så en kammerat der laver iphones så vi bestilte nyt batteri og fik det sat i. Den ladede op til 100% uden problemer og jeg fik den med hjem.

Men efter som den kom ud af laderen lag jeg mærke til igen at den bruge 3% på 15 min på standby hvilke ikke er normalt. Jeg ville prøve at gendanne den inden jeg gik i seng men så vil den ha jeg skulle tilslutte den itunes hvilke jeg ikke orkede og slukke mobilen som på det tidspunkt var på 86%.

Næste dag vågner jeg og den er telefonen død for strøm og kan ikke tændes igen. Når du sætter den i laderen viser den batteriet med den røde streg. Den har siddet i laderen i nu 2 dage sådan uden der er sket.

Sorry for den lange tekste, men nogen der har et bud hvad den fejler for vi er helt lost for ideer og der er desværre ikke garanti på den mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med iphone 3gs - What to do?
Kommentér på:
Problem med iphone 3gs - What to do?

Annonce