{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Ang Xbox {{forumTopicSubject}}

Hey

Overvejer at anskaffe mig en xbox, men det er længe siden at jeg har ejer en spillekonsol så vil lige høre om nydags teknik.

Kan det chippe den som man gjorde i gamle dage på en p2 så man kan spille backup spil eller kan man nøjes med at smide den ind på harddisken. Er der nogle konkevnenser ved det?

Hvad er deres fordele og ulemper?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang Xbox
  • #1   22. feb 2012 http://www.konsol-chips.dk/shop/xbox360-34s.html
    (link fjernet)


  • #2   22. feb 2012 750kr*? søg på youtube. How to mod a xbox360 så kan du gøre det med en computer og et usb kabel..

  • #3   22. feb 2012 det kommer helt an på hvad du skal spille..

    altså.. PS3 er den mest foretrukne spillekonsol inde for mange unge.
    men som sagt, det kommer an på hvad du skal spille.

    er det bare almindelige spil som Gta iv, bilspil bla bla bla.. vælg ps3, for den er også hurtigere at sælge igen. MEN! der er kun 30fps i en ps3, hvor der der imod er 40fps i en XBOX 360..

    min mening er helt klart ps3. da det er en fed konsol, ISER til gta og bilspil smiley


  • #4   23. feb 2012 You Pro - Hvad snakker du om? Det kun hippie unger inden i byen som har en ps3 fordi det er ''fedt'' Xbox360 er udbredt langt mere og endda solgt en del flere i DK (og mange flere end ps3 på verdensplan) Jeg kender EN som har en Ps3 og kender 35 som har en xbox (alle på friendslist) Så ja. Forza slår da Ps3's bilspil med et langskud. Desuden har man Halo, Gears of War hvor Ps3 har Killzone og Uncharted. Ville tage Halo over KZ og Uncharted any day smiley

    Til Topic starter. Har du større hænder end en 12årig pige? Så skal du holde dig fra Ps3.. man får kramper og svært ved at spille efter 1-2timers spil. Xbox controlleren passere langt bedre i hænderne.


  • #5   23. feb 2012 jeg kar derimod kun 1 ven der spiller xbox. men har også en xbox.
    jeg kan spille op til 11 timer på en ps3 uden at få kramper (og jeg har problemer med mine hænder). det eneste var at jeg begyndte at svede på mine hænder. jeg foretrækker ps3 frem for xbox--


  • #6   23. feb 2012 fail. men har også en ps3 ikke xbox smiley

  • #7   23. feb 2012 Haha smiley Fair nok. Tror bare det en smagssag. Nogen kan lide Ps3(Sony) andre kan lide Xbox(Microsoft) Samme med Mac vs Windows I guess. Men ja okay, jeg kan ikke klare og spille på en Ps3 controller, Venstre analog ligger det forkerte sted smiley

  • #8   23. feb 2012 jeg syns det hele er fint på en ps3 controller. men de fire knapper i venstre side er lort. der skulle være en knap til koder, menuen, våben osv smiley

Kommentér på:
Ang Xbox

Annonce