{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174

Artistic Tattoo {{forumTopicSubject}}

Jeg har kontaktet artistic tattoo over mail, da jeg har en gammel tatovering de lige skal friske lidt op og gøre lidt flottere. Jeg har mange venner som er blevet tatoveret der, og har kun hørt godt om dem, men kan ikke rigtig noget galleri på deres hjemmeside - nogen der ved hvor man kan finde nogle billeder af det de laver?

Jeg blev svaret tilbage af en pige ved navn Trine derfra. Er der nogen herinde som er blevet tusset af hende eller af andre deroppe, som kan fortælle mig om de er så gode som "rygtet" siger. Bare så jeg har lidt info inden jeg vælger af bestille tiden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Artistic Tattoo
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #2   22. feb 2012 Nej okay. Det kan jeg godt se er irriterende. Har selv mere end 60 timer under nålen og foretrækker klart at man sidder et stille og rolig sted. Selvfølgelig skal der have lov til at være andre folk, men hvis det vader rundt med rockere og diverse andre "trælse" typer, er det måske noget man lige skulle overveje.

Mht Trine, er hun så ekstra ordinær god tatovør eller er det meget standard? Man hører jo tit rundt omkring at artistic er blandt nogle af de bedste, men har aldrig hørt om hende Trine før. Det er nogle vanskelige ting som skal gøres med denne tatovering, så vil helst ikke bestille tid - med mindre jeg er sikker på at hun virkelig kan tatovere på et højt niveau. Og kan jo ikke rigtig se hvad hun har lavet.

Kommentér på:
Artistic Tattoo

Annonce