{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.897 visninger | Oprettet:

House Of Ink eller Århus Tattoo Center {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med at blive tatoveret hos House Of Ink eller Århus Tattoo Center (eller kender nogen der har)? Blev tatoveringen som forventet? Er de professionelle at høre på? Er de gode til at guide efterfølgende? Vil meget gerne høre nogle personlige erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  House Of Ink eller Århus Tattoo Center
  • #2   23. feb 2012 AArhus tattoo center er rigtig dygtige.

• #3   23. feb 2012 Hmm.. Er blevet tusset hos House of ink. Godt nok hos deres "rullede tattoo vogn" Og kan da fortælle at jeg ikke er tilfreds med det udførte arbejde! Om det er anderledes i deres faste saloner, skal jeg ikke kunne udtale mig om.. Da jeg simpelthen ikke tør forsøge mig med dem igen smiley

• #4   23. feb 2012 Tak for jeres tilbagemeldinger! Virkelig rart at høre nogle erfaringer, for jeg har nemlig mailet med House Of Ink for at høre mht. om de overhovedet kan lave en tatovering som den jeg gerne vil have, altså om de rent juridisk gerne må. Samtidig spurgte jeg ind til pris og venteliste. Svaret jeg fik var noget i retningen af: "Hej Line. Det kan vi godt, det koster 500 kr. Du kan komme kl 4 i eftermiddag." hvilket ikke lige var det jeg ønskede - jeg var mere nysgerrig end direkte interesseret. Skrev tilbage at jeg ikke skal have den lavet lige nu, men at jeg muligvis kigger ind en dag snart - men hvis han er total inkompetent i forhold til hvad jeg ønsker (kyndig vejledning, det er min første tatovering) så vil jeg ikke spilde min tid derinde

• #5   23. feb 2012 hvis jeg var dig ville jeg ta til vejle og få den lavet hos iron&ink de er pt nogen af de bedste i dk. ellers er der syndicate tattoo i vejle også så får du hvertfald kvalitets arbejde og den lavet som du gerne vil ha det eller vil de vejlede dig hvis de kan se den med en lille ændring som evt vil gøre den meget federe bare mit valg hvis jeg sku tusses igen. søg under en der hedder tryk her og fra fyn har har et album med noget af deres arbejde hvis det er

• #6   23. feb 2012 Det er ikke den mest komplicerede eller detaljerede tatovering jeg gerne vil have lavet, blot en meget lille halvmåne på hånden, inspireret af dette billede http://clamour4glamour.looklab.dk/files/2011/08/ll971.jpg - Men jo mindre den er, jo sværere er den vel også at lave. Jeg vil gerne have den lavet det helt rigtige sted, nemlig et sted der kan finde ud af at guide mig både før og efter.

• #7   23. feb 2012 så ta iron&ink

• #8   23. feb 2012 Ved du om de vil lave sådan noget? smiley

• #9   23. feb 2012 det vil de godt er ik noget problem men de haventetid ellers ring tir lidt l simon i los hermandos tattoo i vejle også de vil også sagens ku vejlede dig både før og efter men ring til en af de 2 butikker og du vil ik blive skuffet med resultatet

• #10   23. feb 2012 Mange tak smiley ja, de gode steder har som regel ventetid. Jeg har heldigvis god tid, det haster ikke bare jeg kan få den lavet et ordentligt sted smiley

• #11   23. feb 2012 så gi iron&ink et kald og hør dem hvor lang ventetiden er men når det ik er det store kan han sikkert få dig sat ind smiley

Kommentér på:
House Of Ink eller Århus Tattoo Center

Annonce