998 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Hjælp til hævn!! Hjælp til hævn!!

idag da jeg mødte på job var mine sikkerhedssko forsvundet - jeg havde en fornemmelse af hvem tyven var, og lavede lidt opsøgende arbejde... gutten der stjal der har nu fået fri - og på magiskvis er mine sko vendt tilbage til deres plads... lune og beskidte af kemikalier vi ikke har i min afdeling..

Nu kommer min pointe: jeg har fået nye sko og skal ikke bruge de gamle mere (hvor klamt er det ikke også at tage andre folks sko :S) - jeg overvejede at fylde dem, med smørefedt.... andre ideér?? // det er forresten ikke første gang han stjæler mine sko... idiot!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hævn!!
  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #2   28. feb 2012 brug noget der giver farve, så du kan genkende det, og tag ham på fast gerning, eller noget med tegnestifter ned iden eller en musefælde eller noget smiley

• #8   28. feb 2012 Det er utroligt som folk, ikke kan kende forskeld på dit og mit... Den med lorten lyder som en fed ide, dog tænker jeg om man ikke ville kunne lugte den, og ville fatte mistanke...

• #9   28. feb 2012 Mærke blåt, det får han ikke vasket af ...det skal slides og du kan få det på tube.....

• #10   28. feb 2012 find hans sko og kom en gang hvide sild ned i dem, det stinker noget så forfærdeligt

• #11   28. feb 2012 det sjoveste er at jeg bruger str. 45 og han er en 38 ... så han lignede jo nærmest en cirkus klov da han vandrede forbi mig i skoende!

• #12   28. feb 2012 Køb en foderrotte/fodermus i en dyrehandel (self en der er død i forvejen) og lig den ned i skoen, DÉT er jeg ret sikker på nok skal skræmme ham!

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #13   28. feb 2012 Lim tegnestifter fast helt ude i snuden Eller. Hvis du har mulighed for det lige inden han kommer, så kom kontaktlim i dem.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #14   28. feb 2012 Fyr noget lort ned i dem gerne noget lettere flydende og lugtende, han har sikkert ikke ekstra sokker, så han kommer til at rende rundt med det.
    Det med nålene er kun sjovt i det øjeblik han opdager det.

Du kan evt. også overfalde ham med en "ornespray" når han møder ind.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#15   28. feb 2012 Her => http://www.p-lindberg.dk/Katalog/Husdyr.aspx?GroupID=95&ArticleID=36288

Han kommer til at lugte af brunstig orne i 2 dage, det er god humor smiley
    HUSK at bruge handsker i gerningsøjeblikket, du vil ikke have det på fingrene smiley

• #16   28. feb 2012 Sig til ham, at han skal stoppe med det.. Eller vent, er det en for moden ting at gøre?

• #17   28. feb 2012 Julie!: Hævn er bare sjovere...

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#18   28. feb 2012 Julie! .
    Han har jo også tænkt sig at sige det, bare ikke med ord smiley

• #19   28. feb 2012 Julie! .

-.- det er ikke et fritids hjem... den slags lærer man ikke en skid af

• #20   28. feb 2012 Julie! .

og hey! hvis nu han lader min sko stå sker der jo ikke noget!

det kan jo ikke passe at jeg skal bede en voksen mand og at undlade at dele tøj med mig!

• #21   28. feb 2012 Det kan da heller ikke passe, at en voksen mand som dig ikke bare kan gå hen til ham og sige det som det er, i stedet for at finde på en eller anden fesen hævn.

• #22   28. feb 2012 Julie! .
    Du forstår det bare ikke

• #23   28. feb 2012 Julie! .

som david siger... jeg sidder ikke på et kontor, men på en stor virksomhed hvor jeg kan risikere at være uarbejdsdygtig i 12 timer pga. manglene sko!

• #24   29. feb 2012 og som chef ville jeg tænke "hvad er det for en kalphat af et dræn der ikke kan holde styr på sine sko" hvis en medarbejder gang på gang kommer og brokker sig over at deres sko er "forsvundet"

Men jeg ville bruge en rigtig frisk, blød stor omgang fæces evt en omgang klø pulver (ved dog ikke om det kan "trænge" gennem en sok)

• #25   29. feb 2012 David S. . - jeg er ikke den eneste der har vaeret ude for det... vi har nogle store omklaednings rum hvor vi stiller vores sko, og smider vores toej til vask... vi arbejder jo som tidligere naevnt med nogle halv og hel farlige kemikalier - saa vi skal i bad og skifte til civil foer vi gaar

• #26   29. feb 2012 Darkwing Duck det første var ikke ment til dig, men til Julie, hvorfor man skal sætte en stopper for sådan noget.

• #27   29. feb 2012 Fyld spidsen af skoen op med sika rudelim.. lige inden du tror han skal havde dem på.
    Det kan man ikke mærke nå man tag skoen på...
    Så er. Han så godt som født med sko på.. og skulle hilse fra min kæreste, det virker.. han har prøvet.. fyren skulle klippe skoene i stykker og bagefter sokken

• #28   29. feb 2012 PS. Du er 200% sikker på at han aldrig rør andres ting og slet ikke dit..

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

#29   29. feb 2012 Julie
    Hævn er den eneste løsning her. Man kan også kalde det en lærestreg.
    Et andet eksempel fra en større virksomhed:
    En fyr havde aldrig sin egen shampoo med når der skulle bades til fyraften, men "lånte" altid de andres. En dag var der bare hydraulikolie i flasken i stedet for shampoo.
    Alle andre shampooflasker var lige med et væk, så der var ingen hjælp at hente.
    Men han havde da flot skinnende hår.
    Han huskede altid shampoo bagefter

• #30   29. feb 2012 David .
    der bruger man hårfjerningscreme smiley

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

#31   29. feb 2012 Ja det kunne også være nice. Men olien lignede bare shampoo så godt at det var et indlysende valg.

• #32   29. feb 2012 Det gør hårfjerningscreme også smiley

• #33   29. feb 2012 Jeg mener bare ikke det er den rette løsning, hvis man gør det er man jo selv en idiot - og jeg synes bl.a det lutgter langt væk af umodenhed smiley

• #34   29. feb 2012 Julie ....

hvis du ikke forstaar det, kan jeg ikke forklare dig det.... der er nogle spille regler paa en arbejdsplads bestaaende af 99% maend....

samme gaelder hvis en gut paa arbejdspladesen bliver ved med at stjaele en anden persons shampoo... eller bruger en andens haandklaede!!

pointen er> lader han mine sko staa, sker der jo ikke noget?

det du siger, svarer jo til at fjerne tyverialarmen paa sin bil... det er jo umodent at tyven skal have ondt i sine oere....

• #35   29. feb 2012 Hvordan kan du sammenligne de to situationer?

• #36   29. feb 2012 han stjaeler mine sko.... og det er ikke foerste gang ...

problemet er jo at manden ogsaa stjaeler de andres sko..., og i enkelstaaende tilfaelde har han ogsaa brudt ind i skabe og har gaaet i andres toej..

det er bare ikke iorden...

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

#37   1. mar 2012 Julie! .
    Kan slet ikke følge dig der.
    Hvordan kan man selv være en idiot? Det er jo ikke hans sko man gør noget ved. Han kan jo bare lade dem stå.
    Umodenhed siger du? Ja det håber jeg sgu også. Man kan tids nok blive for gammel til at tage lidt selvfortjent pis på folk

• #38   1. mar 2012 Darkwing duck ..
    Sys helt klart du skal prøve det jeg kom med griner ..
    Kunne da være konge sjovt han gør det aldrig igen ! smiley

Kommentér på:
Hjælp til hævn!!

Annonce