1.885 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Tattoo Allergi Tattoo Allergi

Jeg fik lavet en hvid tattoo på håndleddet for lidt over tre uger siden. Den har været lidt hævet, men det har jeg fået at vide, at den kan være i et godt stykke tid efter. Men den begyndte også at se lidt rød ud rundt omkring, så blev helt nervøs og kontaktede min læge. Var derinde og sagde hun ikke kunne gøre noget, men at det kunne være en allergisk reaktion.
Var også hos hudlægen i går, hvor hun sagde jeg kunne bruge den creme der hedder Licoid, nogen der har erfaringer med den? Eller nogen der har erfaringer med allergi, er det noget er går over, skal den lases væk eller hvad?
Min læge sagde i hvert fald, at man skulle kontakte hende, hvis den begyndte at væske eller gøre ondt. Men har dog hørt om nogen der har fået pencilin mod allergien for deres tattoo.. Nogen der ved noget? Useriøse svar frabedes, tak.

Jeg overvejer at få den fjernet, hvis den skaber problemer.. Er der nogen der kender til en god klinik, hvor de kan fjerne den?

Har lagt et billede ind af den i et album under min profil..

Håber nogen kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo Allergi
Kommentér på:
Tattoo Allergi

Annonce