{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

lucas j
lucas j
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 28

Dj {{forumTopicSubject}}

Hej baboom har overvejet at købe en Pioneer DDJ-Ergo-V

ville bare hører om man skal have en forstærker til at de kan spille på højtaler eller ikke. ved ikke hvordan det fungere, så kunne være fedt hvis i hjalp mig

Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dj
  • #1   1. mar 2012 det har jo så intet med enheden at gøre du vil købe... men kun om dine højtalere er self-powered eller passive

• #2   1. mar 2012 Du skal enten have nogle højtalere med aktiv forstærtker i (lige som mine) eller også skal du køre den i en forstærker og så koble dem der til smiley

• lucas j
    lucas j Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 28
    #4   1. mar 2012 Tak smiley hvad syntes i jeg skal købe af dj udstyr som e kvalitet men stadig forholdsvis billigt smiley Helt ny på dette punkt ...

• #5   1. mar 2012 lucas J - Det er jo svært. Men Ergo'en er et godt sted og starte. Den giver et lille indblik i det og være DJ. Så kan du jo se om det er noget for dig smiley

• #6   1. mar 2012 Ville også kigge Traktor S2 og Denon MC3000

• #7   1. mar 2012 Jeg ville til en hver tid vælge Pioneer smiley

• #8   1. mar 2012

Skrevet: 01-03-2012 21:03:49 Slet indlæg

Jeg ville bestemt ikke ubetinget vælge Pioneer, bare fordi der står Pioneer på .. Kan godt være det er "branche standard", men det er altså når vi snakker de store maskiner (CDJ-1000/2000, DJM-800/900/2000) ..

Mener ikke Pioneer har noget at byde på som konkurrenterne ikke har, når vi er nede i DDJ-T1/S1, Ergo, de små CDJer osv ..
    -Man betaler for Pioneer logoet og jeg mener ikke altid det er pengene værd. Ingen tvivl om, at Pioneer sælger rigtig godt på deres navn, når de nyopstartede skal ud og have pulte, og har set de store drenge spiller på Pioneer

Men JK -, er da interesseret i at høre hvorfor du netop mener, at det skal være Pioneer uanset hvad? smiley

• #9   1. mar 2012 Casoer - fordi de netop har erfaringen fra deres større serier som de kan brenge med ned i deres mindre - og fordi Pioneer JOG wheel for mig bare er det bedste smiley - Men smag og behag. Jeg ville bare altid vælge pioneer.

• #10   1. mar 2012 Når du mener at Pioneer jogs er de bedste, hvilke Pioneer tænker du så på og i sammenligning med hvad? .. Det er klart at joghjulet på en CDJ-2000 ikke kan sammenlignes med det på en 3000 kr. maskine fra en anden producent .. Når man kigger priser synes jeg ikke Pioneers jogs er noget vild og voldsom. Har selv haft lidt af hvert fra Pioneer og synes da fx ikke CDJ-400 har et godt jogwheel i den forstand. -Selvfølgelig kører hjulene på de store CDJer rigtig godt, men det burde det vel også når fx CDJ-2000 er klart den dyreste single afspiller på markedet? smiley

Da CDJ-1000MK3 var kongen synes jeg faktisk det var noget af det bedste man kunne få (også for pengene), men synes der er så mange fede alternativer i dag til meget fornuftige penge, som er super interessante, hvis man ikke går efter at køre udlejning til større arrangementer smiley

Kommentér på:
Dj

Annonce