Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Johnson død?
  • #1   1. mar 2012 Hvordan ved du han er omkommet hvis du ikke ved hvad der er sket? smiley
    I fald det er korrekt er det sørgeligt! smiley

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #2   1. mar 2012 Hvor har du hørt det? Kan intet finde om det

• #4   1. mar 2012 Kan bekræfte det.. RIP

• Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63
    #5   1. mar 2012 smiley

• #6   1. mar 2012 R.i.p

Hvad årsagen?

• #7   1. mar 2012 Hva kan folk som ikk kendte ham bruge det til.. Ikk noget..

Dem der ska vide det, ved det.. Færdig.. Respect that..

• #8   1. mar 2012 Rip.

Årsagen holdes vidst tæt i familien og blandt venner. Men som der står skrevet mellem linierne er det ikke en ulykke, så det ligger vel implicit at det er noget han selv har sørget for.

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #9   1. mar 2012 * S U K *

Her OG på bilgalleriet??

Jeg tror hans RIGTIGE venner og familie sørger, osv.

Hvad får I andre ud af at skrive det som I gør herinde?? ½-delen af dem der skriver RIP, kender jo ikke engang manden???

* S U K *

• #10   1. mar 2012 Må man ikke skrive RIP, selvom man ikke kender manden?
    Bare at man bruger sin tid på at skrive sådan noget, til en person man ikke kender, viser vel bare at man føler med de pårørende osv? ...

• #11   1. mar 2012 Det skaber sku da langt mere sladder og rygter og skabe den her umoden mystik.,,

Har var en forholdsvis "kendt" person i bil sammenhænge. Vi flere der har skrevet med ham gennem tiden. Så selvfølgelig melder spørgsmålet sig over hvad der er sket! Og efter en masse snot tøser og små børn sidder og spiller hellige.. Selvfølgelig er folk interesseret hvorfor vi har mistet en persom som johnson.. Jeg har været på forums med ham i mange år og de tidligere Bmw forummer...

• #12   1. mar 2012 Lars - Nej for fanden da. Folk skulle da aldrig vise deres medfølelse for manden og hans familie!! tag dig dog sammen dit fjols

• #13   1. mar 2012 Uden tvivl en stor personlighed der er gået bort.

Han fyldte meget i bil og MC-verdenen!

• #14   1. mar 2012 Og selvfølgelig står det imellem linjerne hvad der sket. Men fatter ikke man skal skabe den mystik. Man fortjerner ikke denne snak efter en sådan hændelse.

• #15   1. mar 2012 Dr.Philly

Rigtigt men jeg tror hvis man ska vide det så får man det at vide..

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #16   2. mar 2012 Må sige der sikkert er mange der har holdt af ham, men mindst lige så mange der ikke kunne li ham... hvorfor mon...

Når man leger som han gjorde, så får man flere uvenner/fjender end venner...

ved godt hvad der er sket med ham.... men kender ham kun på den forkerte måde (vi talte ikke godt sammen, dog vil jeg ikke sige noget ondt eller godt)

Er sikker på det bliver stort fremmøde i kirken

(Tag ikke mit indlæg som noget ondt ment om ham, eller svin mig til, bare fordi jeg er HA'er her inde, ellers skriv en PM til mig hvis der er noget)

• #17   2. mar 2012 Hvil i fred Johnni smiley

• #18   2. mar 2012 Vil i ikke være søde at tale pænt i denne tråd.. Vi er nogen der kendte manden personligt og sørger..

R.I.P Johnni, himlen er blevet en stjerne rigere.. smiley

• #20   2. mar 2012 De folk der kendte johnson privat ved hvad der er sket, og dem der ikke ved det, vedkommer det heller ikke! Kraftedeme utroligt i bliver ved, mage til respektløshed skal man fandme lede længe efter!!! Familien ønsker ikke at det skal ud til andre end dem der kendte ham, så accepter det dog forhelvede!!!!

• #23   2. mar 2012 M *

"Det er blevet diskuteret på BG hele aften igår, så der er absolut ingen grund til at åbne for den en gang til"

Hvis du kigger så er emnet oprettet igår smiley

Men ja fatter heller ikk hvorfor folk int sig for det hvis de ikk kender ham..

• #25   2. mar 2012 Hvorfor oprette et forum om at Johnni er gået bort?? Synes det er usmageligt!

Respektløst!

• #26   2. mar 2012 Katrine - Det kan være fordi rigtig rigtig mange kender manden via internettet og en del har haft handler i gang med ham.. Nu kan han jo logisk nok ikke svare..
    Og fordi det er en vildt trist nyhed at et dejligt menneske er gået bort..

Ser ikke anderledes på det end når folk opretter emner om en eller anden kendis er gået bort..

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #27   2. mar 2012 hvorfor oprette forummer om alle mulig andre der "smutter" i svingende??
    Ser tit tråde med div. sprit dimser og unge folk der har kørt sig selv og andre i døden!!! What the different?

R.I.P Johnson
    Sagt i medfølgelse til familie og efterladte.. Kan også kalde det for respekt for sine med mennesker..
    Aner ikke hvem han var andet end han havde haft nogle fede slæder, og jeg har ikke behov for at vide mere,, ;-(

• #28   2. mar 2012 Utroligt at alle som kendte manden er af den type mennesker som ikke ville spørge ind til hvis en anden var død. Man skulle næsten tro at det var en kvalitet han gik efter hos folk.

Dette har intet med den afdøde at gøre, kun dem som kendte ham, og som hungre efter at fortælle alle andre hvor dårlige mennesker de er.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #29   2. mar 2012 Dette kommer frem på google fra en søgning oprettet af B4ndit på bilgalleri.

Selvmord i nat? - Bilgalleri.dk - Danmarks største bilgalleri
    www.bilgalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=886441
    1 dag siden – Kan nogen bekræfte at johnson på min venneliste har hæng sig i nat ? ... Det virker da lidt mystisk at han ikke har været på bilgalleri siden igår, ...

Kommentér på:
Johnson død?

Annonce