{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Torben N
Torben N
Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469

footlocker usa fortrudt bestilling.. {{forumTopicSubject}}

Har bestilt nogen ting hos footlocker i usa som jeg egentlig ikke vil have alligevel..
Det er betalt via paypal.. kan man lade være med at modtage den får man så sin penge retur? Nogen der evt har prøvet det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  footlocker usa fortrudt bestilling..
  • #1   4. mar 2012 Det skal du ikke regne med at du kan. Men tag dog kontakt til footlocker istedet for at spørge herinde. Det værste der kan ske er jo at du får et nej fra dem.

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #2   4. mar 2012 Har jeg selvfølgelig gjort men pakken var sendt og de sagde jeg skulle sende den retur med det label der var med.. men skal jo betale told på ca 500 på pakken.. så kan jo aldrig betale sig.. så var mere om hvis man ikke afhenter den om den blir sendt retur.. mrn kan forstå jeg risikere told beholder den.. så ikke sndet for end at modtage og se om jeg kan få det solgt...

• #3   4. mar 2012 Den bliver sendt retur hvis du nægter modtagelse eller bare ikke afhenter.

Om firmaet vil give dig pengene retur er så op til dem.

• #4   4. mar 2012 Du langt ude. Selvfølgelig får du ikke pengene tilbag hvis du ikke henter den fra post bliv dog voksen. Og modtag pakken tegning

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #5   4. mar 2012 du kan det tilbage som du har betalt i told og moms hvis du retuner vare

Tilbagebetaling af moms og told ved returvare?
    Har du returneret en vare og vil have tilbagebetalt moms og told, kan du finde flere oplysninger på SKAT (brochure om "Varer købt i ikke-EU-lande" - PDF 252 KB.

Kommentér på:
footlocker usa fortrudt bestilling..

Annonce