766 visninger
|
Oprettet:
IPAD HJÆLP ?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Nogen der kan hjælpe mig med et program til ovenstående hvor man kan hente nye film ?? Og hvordan man gøre???:-)
sep 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 33 Svar: 358
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
sep 2008
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 33 Svar: 358
AHHHHH ?.. Er da vidst en stærk overdrevelse
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.045
Men at sige at iPad kun dur til surfing og tekst er simpelthen mangel på kompetence inden for området!
-
Hvis du vil se film på din ipad, så skal du jo have filmen først. Derefter kan du konvertere dem til Mp4, og kaste dem på ipadden via itunes.
Hvordan du får fat i selve filmen, kan jo gøres lovligt (som koster penge) og ulovligt (som kan gøres gratis). Det er op til din egen samvittighed, og hvad du vil risikere.
apr 2008
Jeg bruger bla min ipad til: kode hjemmesider, laver / fremviser præsentationer, skriver referater, spiller, ser film, høre musik, styre min NAS, styre mine linux servere, bruger fjernskrivebord, laver noter, laver let billedbehandling, laver regneark, læser diverse bøger (e-bøger, hvilken den er KONGE til) overføre filer via diverse cloud løsninger, skyper, twitter, bruger facebook, bruger netbank, laver indkøbslister (som bliver sync med min og kærestens iphone ) kalenderstyring, både min private, mit job, min kærestes, og vores fælles kalender, opbevare visitkort (frem for at have dem i en mappe), videoopkald (via facetime, til alle apple enheder stort set), skriver beskeder, bruger ekstremt meget mail programmet...
Det er blot noget af det jeg bruger det til, dagligt. Udover det, er det alt det andet, som små sjove apps osv..
Så at sige den ikke kan noget, eller kun er til let surfing, er simpelthen forkert. Jeg tror det er fordi DU ikke har fundet ud af at bruge den ordenligt
Enig, den er mere "låst" end android tablet, men i mine øjne fungere den bedre, og er langt mere stabil. (og JO, jeg har haft android, det virkede bare ikke godt nok til mit brug)
apr 2008
sep 2008
Stop nu bare med at trolle. Vi kan lide Apple og det kan du ikke. Og hvad så? Så lad den ligge der, og find en androidtråd at hjælpe til i, i stedet for at ødelægge denne.
sep 2009
sep 2009
sep 2008
sep 2008
Men det er i princippet også ligegyldigt, essensen er at begge tablets kan nøjagtig det samme, så kan man købe den man bedst kan lide at bruge.
Og til Maria, hvis du jailbreaker den og installerer VLC player på den, skal du ikke tænke på at konvertere, den æder også HD film. Så skal du selv finde filmene og lægge over på den.
sep 2009
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 631
Det kræver selvfølgelig net.
sep 2008
Der kan du lægge film over igennem via iTunes mener jeg, ellers kan du via iFile.
sep 2008
Det nemmeste ville være at gøre det via iTunes hvis VLC dukker op der, det kan jeg ikke huske om den gør.
sep 2008
Men lad hende nu have hendes iPad, ligesom vi lader dig have din android enhed, og så hjælp hvis du kan.
sep 2009
sep 2008
sep 2008
sep 2008
Sammenligner man en iPad i forhold til de forskellige Androidbaserede tabletenheder der er på markedet, er der måske to-tre enheder der kan hamle op med iPad, men i forhold til hvad, en milliard forskellige? Så fejlraten på den konto hos Android er helt oppe i, hvad jeg vil sige, 99% i forhold til at Apples iPads har ligget øverst lige siden den udkom.
Og her kommer du så med et vagt argument for at det er opreklameret, folk er fanboys, folk er gays der bare vil have Apple, at folk er faldet for Apples manipulation og blah blah, hvor sandheden ligger i, at Apple bare laver gode enheder. Og hvis du ikke tager mit ord for det, eller nogen andre i denne tråd, så se de titusinder af anmeldelser der findes på nettet. Som med garanti også har givet Androidtabletenheder gode anmeldelser, men det er da mærkeligt at Apple får gode karakterer hver gang, fra de største og mest troværdige sider og mennesker.
Folk køber ikke Apple fordi det er Apple. Folk køber det fordi det virker. De ser vennernes iPhone eller iPad og bliver begejstrede fordi de synes den er pisse smart, og så køber de selv en de viser til folk som bliver begejstrede, og så køber de en og så rulle lavinen.
Folk bruger ikke deres penge mod deres vilje, men overvejer (oftest) nøje hvad de smider et par tusinde efter, og du kan jo nemt regne ud at Apple ikke kan hjernevaske hele verden.
Og med hensyn til din elskede flash, som alle i Android fanboys lovpriser til skyerne, fordi det er det ENESTE argument i tror i kan banke Apple fanboys med, så er flash ved at uddø. Jep, jeg er ked af at briste din boble, men flash er på vej ud af markedet, og bliver erstattet af HTML5 og CSS3, som Apples mobile Safaribrowser kører nemt og smertefrit.
Så blev du bare ved med at tilbed noget der snart ikke findes mere, for når flash er død er jeg spændt på at se hvilke argumenter i tosser kommer med. Jeres enhed har større skærm, vejer mindre, giver større pik eller at den giver gode blæs.
sep 2008
sep 2008
Og som sagt, så kan en iPad sagtens køre flash. Så dit argument er dødt, bare indrøm det.
HTML5 er allerede langt inde i nettet, og er massivt ved at skubbe flash langt ud af markedet.
Det eneste du får ud af flash, er blinkende reklamer, lol. Så hvis du gerne vil se på dem, så hyg dig med din Androidenhed. Imens har jeg en Appleenhed som kører helt perfekt og flydende.
sep 2008
sep 2008
sep 2008
Jeg bruger den ikke, og har ikke brugt den, for jeg har ikke behov for flash. Det gamle system har jeg forlængst lagt bag mig på mobilbasis. Dog kender jeg flere der bruger det, som er yderst tilfredse, og som har streamet masser af ting, bl.a. live fodbold.
At den så ikke lever op til din standard, udelukker ikke det faktum, at flash er tilgængeligt til Appleenheder.
Bliv du bare hængende i fortiden og hyg dig med flash, så surfer vi andre videre med fremtidens teknologier.
sep 2008
sep 2008
Det er din ignorance jeg reagerer på.
Der er ingen forskel på Apple fanboys og Android fanboys, ud over hvordan den ene part diskuterer.
IPAD HJÆLP ??