1.589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

michael e
michael e
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 25

Flyt hjemmefra kit :-) Flyt hjemmefra kit :-)

Hej baboom

Jeg har den sidste måned leget, med tanken om, at lave et flytte hjemmefra kit, hvor der var nogle basale ting med, såsom glas, kopper, tallerkner, knive osv. Er igang med nu af regne priser ud, da det jo heller ikke skal blive urealistisk dyrt, og der samtidigt gerne skulle være lidt indtjening på det.

Dette kit skulle gøre at dem der er ved af flytte hjemmefra, kan købe sig fra af skal ud og lede efter alle de basale ting, når man samtidig skal tænke på så meget andet i den tid, men tror i at der ville være salg i dette? Eller vil det bare være spild af tid for det kommer jo til af tage noget tid af finde de bedste ting til billige penge, og det skal jo helst være billigere end hvad man kan, gå ud og finde det for selv, men jeg ville meget gerne også tjene lidt på det.

Men det vigtigste er jo selvfølgelig vil det sælge? Og er der mon mange der alligevel synes det er sjovere selv af finde tingene, end at de kommer til en i en papkasse, og så har man det man skal bruge.

Håber der er nogle af jer der har tid til af læse dette og evt give mig nogle svar, på hvad du/i synes om dette koncept

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flyt hjemmefra kit :-)
  • #1   7. mar 2012 Nej det vil ikke sælge, de fleste går jo i IKEA og det er meget forskelligt hvad og hvor meget folk har brug for.

F.eks. så har jeg 6 af hver tallerken, hvor nogle af mine venner har 15++ og skal have alle mulige i forskellige størrelser og former, hvor andre som mig selv bare skal have nogle stykker.

• #2   7. mar 2012 Konceptet lyder udemærket og god ide men tror enten skal man finde noget der mere eller mindre falder i alles smag eller så skal det være møj billigt. personligt blandede jeg dyrt og billigt dengang jeg tog springeg og så skiftede jeg ud efterhånden. Problemet med din ide er nok at man forbunder 2-3000kr kan få det meste køkken udstyr i ikea men der er helt sikkert en del der vil bestille din pakkebover nettet hvis pris og sammensætning er rigtig og der evt er mulighed for at vælge lidt.

• michael e
    michael e Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 25
    #3   7. mar 2012 Altså havde også tænkt, at hvis det var noget, der kunne blive til noget kunne man lae forskellige pakker, lille, mellem og stor, men jeg er oppe på 1600 nu og det er med de basale ting og det er uden at jeg skal tjene på det

• #4   7. mar 2012 Idéen er meget god, men personligt er jeg typen der hellere vil bruge en formiddag i Ikea, og selv vælge hvilke ting jeg smider i vognen, end at købe en "færdig-pakke."
    Du skal også have i baghovedet at du nok får svært ved at matche de priser der i forvejen er, da de fleste issenkræmmere er butiks-kæder, og de får det en del billigere da de køber store mængder ad gangen.

• #5   7. mar 2012 Jeg tror at jeg smed 3 kr pr stk for tallerkner og glas. den pris er svær at matche

• #6   7. mar 2012 IKEA er svaret der smiley

• #7   7. mar 2012 mener at ikea har noget ala det du siger. eller de har i hvertfald haft. og hvis de ikke kunne sælge iden, kan du nok heller ikke smiley

• #8   7. mar 2012 http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20134268/
    Her kan du se ikeas udspil på service osv.

Kommentér på:
Flyt hjemmefra kit :-)

Annonce