Flyt hjemmefra kit :-) Flyt hjemmefra kit :-)
Hej baboom
Jeg har den sidste måned leget, med tanken om, at lave et flytte hjemmefra kit, hvor der var nogle basale ting med, såsom glas, kopper, tallerkner, knive osv. Er igang med nu af regne priser ud, da det jo heller ikke skal blive urealistisk dyrt, og der samtidigt gerne skulle være lidt indtjening på det.
Dette kit skulle gøre at dem der er ved af flytte hjemmefra, kan købe sig fra af skal ud og lede efter alle de basale ting, når man samtidig skal tænke på så meget andet i den tid, men tror i at der ville være salg i dette? Eller vil det bare være spild af tid for det kommer jo til af tage noget tid af finde de bedste ting til billige penge, og det skal jo helst være billigere end hvad man kan, gå ud og finde det for selv, men jeg ville meget gerne også tjene lidt på det.
Men det vigtigste er jo selvfølgelig vil det sælge? Og er der mon mange der alligevel synes det er sjovere selv af finde tingene, end at de kommer til en i en papkasse, og så har man det man skal bruge.
Håber der er nogle af jer der har tid til af læse dette og evt give mig nogle svar, på hvad du/i synes om dette koncept
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.654
F.eks. så har jeg 6 af hver tallerken, hvor nogle af mine venner har 15++ og skal have alle mulige i forskellige størrelser og former, hvor andre som mig selv bare skal have nogle stykker.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 60
jan 2010
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 25
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
Du skal også have i baghovedet at du nok får svært ved at matche de priser der i forvejen er, da de fleste issenkræmmere er butiks-kæder, og de får det en del billigere da de køber store mængder ad gangen.
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.654
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 52 Svar: 599
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.405
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 177 Svar: 739
Her kan du se ikeas udspil på service osv.
Flyt hjemmefra kit :-)